نوشته شده توسط : alireza

بازیکنان تیم استقلال طى درخواستى از مسئولان و مربیان این تیم خواستند تا شرایط حضور اعضاى این تیم را در جزیره کیش فراهم کنند تا تیم سفر طولانى مدت و با دردسر به خارج از کشور نداشته باشد. على فتح اله زاده و پرویز مظلومى برنامه اى تنظیم کردند که طى آن استقلال در تعطیلات نیم فصل سفرى به کشور ترکیه داشته باشد و اردوى ۱۰ روزه اى را در این کشور برگزار کند، اما بازیکنان تیم استقلال، به این اردو اعتراض کرده و خواستار سفر به جزیره کیش شدند.گفتنى است سرپرست تیم استقلال طبق هماهنگى هاى انجام شده شرایط حضور تیم در ترکیه را فراهم کرده و به همین دلیل تغییر برنامه ها ظرف چند روز امکان پذیر نیست، اما سرپرست باشگاه به بازیکنان قول داد تمام سعى خود را به کارمى گیرد تا نفرات تیمش از اردوى تیم در خارج از کشور راضى باشند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2455
|
امتیاز مطلب : 226
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : 28 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

شایعه:میلاد بر نمی گردد دکتر:دروغه ....... تماشای تکه‌های استخوان مچ مهاجم استقلال کف دست جراح کافی بود تا هول و ولایی را به جان اطرافیان ستاره آبی‌ها بیندازد......

سرانجام پس از گذشت 16 روز از بازی ملوان - استقلال در بندرانزلی و شکستگی مچ پای میلاد میداوودی، مهاجم خوزستانی استقلال‌تهران صبح روز سه‌شنبه 23 آذر ماه در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار گرفت. عملی که هر چقدر در اجرایی شدنش حرف و حدیث به وجود آمده بود، پس از آن نیز شایعات فراوانی را در پی داشت. با نقب به گذشته نزدیک آنچه در این مدت بر میداوودی سپری شد را مرور می‌کنیم.

فریاد و فریاد
اواسط بازی با ملوان بود که میداوودی داخل خط‌کشی وسط زمین تختی توپی را پشت‌سر دو تن از بازیکنان ملوان انداخت و قصد داشت از بین آنها عبور کند که سالارزاده، بازیکن تیم ملوان خواسته یا ناخواسته از پشت پایش را روی پاشنه پای میلاد گذاشت. توپ و بازیکنان ملوان رفتند، اما آنچه روی زمین افتاده و از درد به خود می‌پیچید، شماره 10 تیم آبی‌ها بود که فریاد می‌زد و حول یک نقطه دور خودش می‌پیچید. آن لحظه هیچ‌کس از وخامت اوضاع خبر نداشت. مچ میداوودی در همان لحظات اول مصدومیت ورم شدیدی کرد و حتی هنگام بانداژ شدن هم دادش به آسمان بلند می‌شد. شدت درد آنقدر زیاد بود که او حتی نتوانست با پای خودش تا اتوبوس برود و برایش صندلی چرخدار آوردند.
MRI اول
فردای آن روز همه نگران بودند و فتح‌ا...زاده و دکتر نوروزی بیشتر از سایرین. مسوول کادر پزشکی استقلال در کلینیک بابک از مچ میلاد MRI گرفت و گرچه خودش از عکس‌های گرفته شده قادر به تشخیص آسیب‌دیدگی بود، اما پیش از مشورت با جراح متخصص حرفی نزد. سرانجام مشخص شد که رباط‌های داخلی و خارجی مچ پای میداوودی به شدت آسیب دیده و حتی مشکوک به پارگی بودند، اما دکتر از میداوودی خواست یک هفته بعد و پس از برطرف شدن ورم پایش بار دیگر از محل آسیب‌دیده MRI بگیرد تا مشخص شود که جراحی لازم است یا نه و میلاد فاز اول درمانش را آغاز کرد و... آن روز میلاد مطمئن بود که جام ملت‌ها را از دست داده است.
گریه شماره 10
یک هفته کامل فیزیوتراپی کرد تا ورم پایش برطرف شود، پس از آن بود که بار دیگر از مچ میلاد MRI گرفته شد و این‌بار مشخص شد که قطعا پای او باید جراحی شود اما این بار هم دکتر نوروزی عجله نکرد و ترجیح داد با تعدادی دیگر از پزشکان متخصص مشورت کند. او هنوز هم امید داشت که شاید بتوان بدون باز کردن مچ مصدومیت را برطرف کرد، اما همه دکترها روی جراحی اتفاق‌نظر داشتند. وقتی این خبر به گوش میلاد رسید، از شدت ناراحتی چشمانش پر از اشک شد. حالا او داربی برگشت و مسابقات اول استقلال در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داده بود.
استخوان خرد شده
تا صبح روز سه‌شنبه 23 آذر هنوز هیچ‌کس حتی دکتر رازی، جراح پای میلاد به وخامت اوضاع پی نبرده بودند، اما وقتی تیغ بران جراحی مچ او را باز کرد، مشخص شد که استخوان مچ پای میداوودی فرو ریخته و حتی چند تکه آن درون گوشت پایش فرو رفته و درواقع از محل اصلی خود جدا شده بودند. تمام تاندون‌های مچ هم آسیب دیده بود. این شد که وقتی جراح کارش را تمام کرد با چند تکه استخوان در دستش از اتاق عمل خارج شد و آنها را به افرادی که پشت در منتظر بودند نشان داد و عمل جراحی را موفقیت‌آمیز خواند.
شایعه هولناک!
تماشای تکه‌های استخوان مچ میلاد کف دست جراح کافی بود تا هول و ولایی را به جان اطرافیان ستاره آبی‌ها بیندازد. این شایعه بلافاصله از قول دکتر او در شهر پیچید که «میلاد دیگر فوتبالیست‌بشو نیست!» گرچه این شایعه هولناک بیشتر از 30، 40 دقیقه دوام نداشت، چرا که خبرنگاران برای اطلاع از صحت و سقم آن با منابع خبری‌شان تماس گرفته و سرانجام از زبان دکتر نوروزی شنیدند که هرگز چنین حرفی مطرح نشده است.
استراحت مطلق تا یک هفته
میداوودی چهارشنبه گذشته از بیمارستان مرخص شد و به خانه رفت. او به دستور پزشک معالجش باید یک هفته استراحت مطلق داشته باشد. او که جراحی ترمیمی هم روی مچش انجام شده است، از چهارشنبه هفته جاری باید با حضور در فیزیوتراپی خصوصی دکتر نوروزی برای به دست آوردن شرایط مطلوب برای حرکت دادن مچش تمرینات خود را آغاز کند. نوروزی روز گذشته تاکید کرد که جراحی میداوودی با موفقیت کامل انجام شده و در صورت عدم بروز هرگونه مشکلی او پس از چهار ماه قادر است به میادین بازگردد. درواقع میداوودی که 23 آذر ماه تحت این عمل جراحی سنگین قرار گرفت، با توجه به پیش‌بینی دکتر نوروزی از هفته آخر فروردین قادر به بازی کردن برای استقلال خواهد بود. البته تا آن زمان استقلال یکی، دو بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم پشت‌سر گذاشته است و باید گفت که میداوودی تقریبا به اواخر فصل جاری لیگ‌برتر خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلاد , میداوودی , حمله , استقلال , دکتر , جراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 2458
|
امتیاز مطلب : 220
|
تعداد امتیازدهندگان : 70
|
مجموع امتیاز : 70
تاریخ انتشار : 28 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به دنبال شکایت مطالبه وجه از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان از حنیف عمران زاده بازیکن فعلی استقلال تهران، وی به پرداخت 400 میلیون ریال به حساب باشگاه پاس محکوم شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پاس، پیگیری های مدیرعامل و معاونت حقوقی باشگاه پاس پس از سپری شدن 18 ماه به ثمر نشست و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال براساس دادنامه جامع و کامل، عمران زاده را به پرداخت 400 میلیون ریال محکوم کرد.

عمران زاده براساس حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چنانچه این میزان بدهی را ظرف دو ماه از قطعیت دادنامه پرداخت نکند از حضور در میادین فوتبال و فعالیت مرتبط محروم خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با تایید این مطلب گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادعای عمران زاده دایر بر طرح دعوای تقابل مطالبه وجه از باشگاه پاس مردود و واهی تلقی و حکم به پرداخت مطالبه باشگاه پاس صادر کرده است.

وی با اشاره به اینکه دادخواست بدوی پاس همدان دایر بر مطالبه 700 میلیون ریال بوده ، خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز جهت تسریع در رسیدگی به پرونده مشارالیه بیست درصد محکومیت وی به کسر قرارداد را بخشیده و این اعلام گذشت معادل بیش از 300 میلیون ریال می باشد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: عمران زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 2452
|
امتیاز مطلب : 243
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
تاریخ انتشار : 28 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مسئولان تیم ملی ایران تاكنون اسامی بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای شركت در مسابقات جام ملتهای آسیا اعلام نكرده اند، اما از فدراسیون خبر می رسد كه احتمال دعوت فرهاد مجیدی به تیم ملی ایران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال، یكی از مسئولان تیم ملی طی تماسی با مسئولان استقلال، در خصوص دعوت فرهاد مجیدی به تیم ملی صحبتهایی را مطرح كرده است و اعلام شده كه در صورت دعوت وی، این بازیكن نباید بحث های گذشته را به میان آورد و باید باتمایل در تمرینات تیم ملی حاضر شود.
گفتنی است، مسئولان استقلال پیش از این اعلام كردند فرهاد مجیدی می تواند به تیم ملی كمك كند،‌ اما وی نباید از روی نیمكت تیم ملی را در جام ملتهای آسیا همراهی كند، به همین دلیل مسئولان تیم ملی از استقلالی ها درخواست كردند كه اقدامات لازم را برای حضور این بازیكن درتیم ملی فراهم كنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1492
|
امتیاز مطلب : 216
|
تعداد امتیازدهندگان : 64
|
مجموع امتیاز : 64
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال، شرایط تیمش برای مقابله با فولاد خوزستان را مورد نظر خود و دیگر اعضای کادر فنی نمی داند. وی معتقد است: مصدومان بسیاری را در اختیار دارد كه شرایط تیمی و انضباط استقلال را بر هم زده است.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط استقلال ایده آل نیست و در هر بازی من با این مشکل روبرو هستم، کدام تیم را در لیگ سراغ دارید که نیمی از بازیکنانش مصدوم باشند و آن تیم به نتیجه برسد.

وی افزود: استقلال بهترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و ما با این وضعیت باید مقابل تیمی قرار بگیریم که شرایط بسیار ایده آلی دارد.

مظلومی تصریح کرد: فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است، آنها در تهران ما را شکست دادند و حالا نوبت ما است که این تیم را با مشکل روبرو کنیم.

سرمربی آبی ها اظهار داشت: باید از اهواز با دست پر بازگردیم و این بازی اهمیت بسیاری برای من دارد



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 145
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کیانوش رحمتی در خصوص بازی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم اما با توجه به اینکه فولادی‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند، قطعا ما مقابل آنها موفق ظاهر خواهیم شد.

وی ادامه داد: شرایط استقلال با هفته‌های اول لیگ متفاوت است و حالا ما برای جبران آن باخت به میدان می‌رویم. البته درست است که مشکل مصدومان از ابتدای فصل برای ما بوده اما سایر بازیکنان هم، همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و می‌رویم تا دو امتیازی که مقابل شهرداری از دست دادیم را در اهواز، از فولاد بگیریم.

رحمتی در پایان گفت: با پیروزی مقابل فولاد و ذوب‌آهن با روحیه خوب به تعطیلات می‌رویم و امیدوارم پیروزی در این دو بازی سرنوشت‌ساز از آن استقلال باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2395
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اسماعیل شریفات چند روز پیش از ناحیه دست با مصدومیت روبرو شده بود. این مصدومیت حضور شریفات را در بازی با فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود

اسماعیل شریفات چند روز پیش از ناحیه دست با مصدومیت روبرو شده بود. این مصدومیت حضور شریفات را در بازی با فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود اما با گذشت سه چهار روز از مصدومیت شریفات این بازیکن اهوازی به شرایط بازی کردن رسیده است. شریفات روزهای گذشته با انجام تمرین‌های سبک توانست از بند مصدومیت رها شود و حالا برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال مقابل فولاد مشکلی ندارد. چنانچه شریفات هم مصدوم می‌شد آنگاه استقلال در خط حمله با مشکلات بیشتری روبرو می‌شد. هر چند که حالا هم با تداوم مصدومیت فرهاد مجیدی و شرایطی که میداودی دارد، استقلال کم مشکل ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2143
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در نوزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر دهم ، عصر یکشنبه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند تا هجدهمین رویارویی خود در تاریخ این رقابت ها را به نمایش بگذارند.این دو تیم تاکنون در 17 مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن چهار برد برای فولاد خوزستان ، شش برد برای استقلال تهران و هفت تساوی بوده است. در مجموع این دیدارها ، فولادی ها 14 بار موفق به گشودن دروازه استقلال شده اند و استقلالی ها هم در مقابل ، 19 مرتبه دروازه فولاد را باز کرده اند.



آخرین بار ، این دو تیم مردادماه سال جاری در دیدار رفت لیگ برتر دهم در تهران به دیدار هم رفتند که حاصل آن ، برتری 1-2 فولاد خوزستان بود.



آمار همچنین نشان می دهد در هشت مسابقه برگزار شده در اهواز ، فولادی ها تنها یک بار در فصل 83 موفق به شکست استقلال شده اند ، حال آنکه استقلال دو بار در مقابل فولاد به پیروزی دست یافته و در پنج دیدار دیگر نیز ، میزبان خود را با تساوی متوقف کرده است.



قابل ذکر است که در دوره هفتم لیگ برتر ، به دلیل حضور فولاد خوزستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) ، این دو تیم در چارچوب این رقابت ها با هم دیداری نداشتند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2364
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در حالی که استقلال هفته قبل قرارداد هوار ملامحمد را در هیات فوتبال ثبت کرد و قرار شد پس از 72 ساعت این بازیکن از بیروت به تهران سفر کند و قراردادش که توسط مدیر برنامه‌هایش ثبت شده بود را امضا کند

در حالی که استقلال هفته قبل قرارداد هوار ملامحمد را در هیات فوتبال ثبت کرد و قرار شد پس از 72 ساعت این بازیکن از بیروت به تهران سفر کند و قراردادش که توسط مدیر برنامه‌هایش ثبت شده بود را امضا کند اما همچنان این عراقی چپ پا به تهران نیامده. غیبت هوار ملامحمد که برای اهالی فوتبال غریب و نامانوس هم نیست به شدت استقلالی‌ها را ناراحت کرده است. چنانچه این عراقی به تهران نیاید و خودش را به کادر فنی استقلال معرفی نکند آنگاه با واکنش سریع باشگاه استقلال روبرو خواهد شد. ظاهرا مسوولان استقلال تا سه‌شنبه به این بازیکن فرصت دادند تا خود را به تمرین‌ها برساند و اگر هوار دوباره خلف وعده کند، استقلال قصد دارد از طریق قانونی از این بازیکن شکایت کند. گفته می‌شود شکایت احتمالی استقلال از هوار این بازیکن را از جام ملت‌های آسیا محروم خواهد کرد. طبق قوانین فیفا بازیکنی که باشگاهش از وی شکایت کند و محق هم باشد از همه فعالیت‌های رسمی در عرصه فوتبال محروم خواهد شد. استقلال هم این شرایط را دارد و شکایتش از هوار ملامحمد این بازیکن را از فعالیت رسمی محروم خواهد کرد. البته باید دید که فیفا چه زمانی برای هوار حکم صادر می‌کند چرا که سرعت انتقال شکایت استقلال به فیفا هم مهم است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1434
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

  دانلود كليپ مقايسه رونالدو و مسي.           

   هر وقت دانلود کردید تو نظر ها بگید کدام بهتر است. انصافا

  

  

                                 
vs





                                   دانلود 1          

                            پسورد = www.js8.ir

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود گلهای تیم های مشهور جهان , ,
:: برچسب‌ها: مسی , لیونل , رونالدو , کریستین , کریس , مقایسه , بهترین بازیکن جهان , دانلود , کلیپ , جالب , جذاب , دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 1680
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیدرضا روانخواه، هافبك استقلال در خصوص شرایط بدنى اش گفت: شرایط بدنى خوبى دارم و با تمرین هاى منظم توانسته ام به شرایط ایده آل قبل از مصدومیتم بازگردم وى در خصوص بازى فولاد گفت: امیدوارم بتوانم در این بازى مثمر ثمر باشم و بتوانم بازى هاى قبل از مصدومیتم را به نمایش بگذارم بازى با فولاد ۳ امتیاز حساس دارد چرا كه استقلال در این بازى میهمان است و باید در زمین فولاد بازى كند، شاگردان آقاى جلالى فوتبال خوبى بازى مى كنند و در تلاشند در شهر خود ۳ امتیاز كامل را به دست آوردند اما ما نیز آنالیز بازى هاى فولاد را انجام داده ایم و با شناخت كافى از نقاط ضعف و قوتشان با تمام قوا به مصاف این تیم مى رویم تا با یك بازى خوب و هجومى فولاد را شكست دهیم و با روحیه اى دو چندان به مصاف ذوب آهن برویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1386
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازى، مدیر فنى استقلال معتقد است كه داوران در برخى بازى ها نمى توانند قضاوت خوبى ارائه دهند و این مساله تیم ها از جمله استقلال را با مشكل روبرو مى كند. حجازى گفت: داوران برخى بازى ها، عملكرد بدى دارند و قضاوت نادرست آن ها تأثیرگذار است، اما قصد پذیرفتن آن را ندارند.
وى افزود: داوران باید سوت هاى درست بزنند و اگر این اتفاق نمى افتد و پس از بازى مشخص مى شود كه گل سالمى را نپذیرفتند باید شرایط به وجود آمده را بپذیرند و قبول كنند كه اشتباه كردند.حجازى اظهار داشت: در مقابل شهردارى استقلال گل سالمى را توسط شریفات به ثمر رساند، اما داور آن را نپذیرفت این اتفاق به ضرر تیمى شد كه خوب بازى كرد اما نتیجه نگرفت پس این قضاوت تأثیر گذار بود و كمیته داوران باید نهایت توجه را به این مسائل داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1470
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اسماعیل شریفات مهاجم خوزستانى استقلال در خصوص بازى تیمش مقابل فولاد گفت: من یك خوزستانى هستم و به خوبى با سبك بازى خوزستانى ها آشنایى دارم وى در خصوص شرایط خودش و استقلال گفت: در شرایطایده آلى به سر مى برم و اگر بازى كنم امیدوارم بتوانم بازى خوبى به نمایش بگذارم، استقلال نیز تیم بزرگى است و بازیكنان بزرگى در اختیار دارد. درست است كه از نبود مجیدى و میداودى رنج مى بریم اما تمام تیم در صدر این هستند تا با یك بازى خوب و تماشایى نبود این بازیكنان را در زمین مسابقه پر كنند. اسماعیل شریفات در رابطه با بازى فولاد افزود: فولاد نیز بازیكنان خوبى در اختیار دارد و همواره مقابل تیم هاى بزرگ با انگیزه اى دو چندان ظاهر شده و حال كه در زمین خود بازى مى كند مى تواند بسیار خطرناك ظاهر شود اما استقلال نیز به دنبال ۳ امتیاز این مسابقه است و امیدوارم بتوانیم با دست پر به تهران بازگردیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1382
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده مدافع استقلال در خصوص بازى با فولاد گفت: در درجه اول به دنبال انسجام خط دفاعمان در این بازى هستیم چرا كه فولاد با مهاجمان سرعتى و باهوشى كه دارد، مى تواند براى استقلال بسیار خطرناك باشد اما به هرحال با اضافه شدن كوشكى و شكورى به خط دفاع، در صدد هماهنگى كامل با آن ها هستیم، درست است كه امیرحسین را در این بازى را در اختیار نداریم اما به هرحال استقلال باید در نبود بازیكن دیگر نیز دفاع مستحكمى داشته باشد، تمركز ما در این بازى نخوردن گل است چرا كه فولاد با مهاجمان خطرناكى دارد كه مى تواند خط دفاع هر تیمى را آزار دهد اگر در ضربات ایستگاهى و كرنرها موفق عمل كنیم و از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم برنده این بازى خواهیم بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: دفاع , عمران زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 1407
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

روز گذشته علی فتح‌ا...زاده پس از مدت‌ها فرصت كرد تا به محل تمرین اعضای تیمش رفته و با آنها دیداری تازه كند. او پیش از شروع تمرین خودش را به زمین صنایع دفاع رساند و قبل از آنكه پرویز مظلومی بخواهد در مورد حساسیت‌های بازی یكشنبه(فردا) در اهواز با آنها حرف زده و نكات مدنظرش را به نفراتش یادآور شود پیش‌دستی كرد و فرصت را مغتنم شمرد تا در مورد یكی از مسائل مورد بحث در كمیته فنی باشگاه نظر بازیكنان تیمش را هم جویا شود. او كه از قبل برنامه‌هایش را تدوین كرده و محل برپایی اردوی نیم‌فصل استقلال را هم می‌دانست پس از حضور در جمع شاگردان مظلومی و تقدیر و تشكر از آنها بابت تلاش‌های‌شان در طول نیم‌فصل محل برپایی اردوی نیم‌فصل را به همه‌پرسی گذاشت. البته خیلی سریع مشخص شد كه اغلب بازیكنان استقلال ترجیح می‌دهند برای چنین اردویی خارج نروند و دوری از خانواده‌های‌شان را در مسافتی كمتر از آنسوی مرزها تجربه كنند. عده‌ای حرف از دوبی و امارات می‌زدند و ترجیح می‌دادند كه در آن ایام كه تقریبا همزمان با شروع سال جدید میلادی هم هست در پایگاه تفریحی خارج از كشور ایرانی‌ها حاضر شوند اما عده كثیری به برپایی اردوی استقلال در جزیره كیش رای دادند و البته همه غافل از آن بودند كه فتح‌ا...زاده از قبل نقطه‌ای دیگر را برای چنین منظوری در نظر دارد. پس از خاتمه سر و صدای بازیكنان، فتح‌ا...زاده به آنها گفت كه نه به كیش می‌روند و نه دوبی؛ قرار است اردوی تیم در تركیه برپا شود.«در حال آماده‌سازی سفر به تركیه به مدت 10 روز هستیم. اینطور كه خبر داریم هوای تركیه 15 درجه بالای صفر است.» طبق برنامه مشخص شده قرار است استقلالی‌ها از 15 تا 25 دی در این كشور اردو بزنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: کیش , , ترکیه , اردو ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()