نوشته شده توسط : alireza

تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در نوزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر دهم ، عصر یکشنبه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند تا هجدهمین رویارویی خود در تاریخ این رقابت ها را به نمایش بگذارند.این دو تیم تاکنون در 17 مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن چهار برد برای فولاد خوزستان ، شش برد برای استقلال تهران و هفت تساوی بوده است. در مجموع این دیدارها ، فولادی ها 14 بار موفق به گشودن دروازه استقلال شده اند و استقلالی ها هم در مقابل ، 19 مرتبه دروازه فولاد را باز کرده اند.



آخرین بار ، این دو تیم مردادماه سال جاری در دیدار رفت لیگ برتر دهم در تهران به دیدار هم رفتند که حاصل آن ، برتری 1-2 فولاد خوزستان بود.



آمار همچنین نشان می دهد در هشت مسابقه برگزار شده در اهواز ، فولادی ها تنها یک بار در فصل 83 موفق به شکست استقلال شده اند ، حال آنکه استقلال دو بار در مقابل فولاد به پیروزی دست یافته و در پنج دیدار دیگر نیز ، میزبان خود را با تساوی متوقف کرده است.



قابل ذکر است که در دوره هفتم لیگ برتر ، به دلیل حضور فولاد خوزستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) ، این دو تیم در چارچوب این رقابت ها با هم دیداری نداشتند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2446
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلالی‌ها روز گذشته تمرینات خود را پیگیری كردند تا برای بازی با فولاد در هفته نوزدهم لیگ كه قرار است در اهواز برگزار شود آماده شوند. آبی‌پوشان این روزها با مشكلات زیادی از جمله محرومیت بازیكنان اخطاری و مصدومیت روبه‌رو بوده و دست پرویز مظلومی برای ادامه مسابقات از لحاظ بازیكن بسته است و همین مساله به اضافه ماجرای آمدن یا نیامدن حوارملامحمد به تمرینات و دو بازی حساس در لیگ و جام‌حذفی و آگاهی از آخرین شرایط آبی‌پوشان بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی مفصلی را با پرویز مظلومی انجام دهیم.

از وضعیت تیم برای بازی با فولاد شروع كنیم.
الحمدا... وضعیت خوب است و بچه‌ها با پیگیری تمرینات برای این بازی حساس آماده هستند. البته باید یادآور شوم كه فولاد هم تیم خوبی است. آنها بازیكنان خوبی دارند و از كادرفنی خوبی هم بهره می‌برند و به همین خاطر این تیم را دست كم نمی‌گیریم.
یك مدت به شما و استقلالی‌ها لقب خوش‌شانس داده بودند ولی حالا با مصدومیت طولانی میداوودی،‌ماجرای حوار، محرومیت مبعلی و مصدومیت جزیی مجیدی نظر خودتان در این باره چیست؟
اتفاقا به همین نكته می‌خواستم اشاره كنم كه با این بضاعتی كه داریم تمام هدفمان پیروزی و گرفتن سه امتیازها بوده. بچه‌ها همه همدل هستند. شما نگاه كنید در یك بازی من تمام بضاعت و همه بازیكنانم را در اختیار نداشتم، اما نتیجه گرفتیم. این گرفتاری ما از اول فصل بوده و من اگر اسامی تمام مصدومان را بگویم حوصله‌تان سر می‌رود. در همین چند هفته یا از آغاز لیگ مجتبی جباری، محسن یوسفی، مهدی امیرآبادی، امیدرضا روانخواه، فرهاد مجیدی، ایمان مبعلی، امیرحسین صادقی مصدوم شده و بعد از یكی دو هفته غیبت و بعد از بازی‌های حساس رسیده‌اند. حالا به شكوری و سیدصالحی هم كاری ندارم آیا اینها خوش‌شانسی است. الان هم كه میلاد میداوودی را از دست داده‌ایم.
یادم هست یك عده هم با راه انداختن این بحث‌ها و پیش كشیدن خوش‌شانسی منتظر نتیجه نگرفتن شما بودند. عده‌ای كه از آنها به عنوان مغرض یاد شده!
نه، ولش كن ما مغرض نداریم. همه چیز خوب است و مجموعه خودمان هم باهمدلی و اتحاد در حال انجام كار و پیشبرد اهدافمان است. در این‌باره حرف زدن جز حاشیه نتیجه‌ای دیگر عایدمان نمی‌شود.
ماجرای حوار ملامحمد به كجا رسید؟
فعلا كه فقط پیغام و پسغام شده. من تعجب می‌كنم كه چرا در این مدت یك سال كه حوار از پرسپولیس جدا شده این حرف‌ها نبود و هیچ اشاره‌ای به بدهی او نمی‌شد، اما تا بحث استقلالی شدنش پیش آمد این همه حرف‌ هم شنیده می‌شود.
اما شما هم اعلام كرده‌اید كه درباره حوار كوتاه نمی‌آیید!
الان هم می‌گویم كه كوتاه نمی‌آیم. ما یك جای خالی برای جذب بازیكن خارجی داشتیم كه آن را با حوار پر كردیم. او را می‌خواهم. بازیكنی است كه سابقه كار در فوتبال ایران را دارد. به درد پستی كه در نظر داریم می‌خورد و باید بیاید. البته از مدیر برنامه‌ این بازیكن ناراحتم كه باید در ابتدای كار زمانی كه وارد مذاكره شدیم به این مشكلات و بدهی‌اش اشاره می‌كرد آن وقت شاید یك تصمیم‌ دیگری می‌گرفتیم. اما در حال حاضر دست روی دست گذاشته‌ایم و باید بیاید. او با ما قرارداد دارد.
میلاد میداوودی را هم چند ماه نخواهید داشت؟
این هم شانس ماست و گفتم كه فعلا با تمام این بدشانسی‌ها می‌سازیم و با بضاعتی كه در اختیار داریم دنبال این هستیم كه نتایج خوبی بگیریم.
زمانی كه در جام‌حذفی شركت كردید گله و شكایت داشتید كه حریفان سایر تیم‌ها از تیم‌های لیگ یكی و دسته دومی هستند، اما استقلال از همان اول با لیگ‌برتری‌ها باید بازی كند. حالا حریف شما شهرداری یاسوج لیگ یكی است!
بله درست می‌گویی. من این حرف را زدم كه استقلال چرا در جام‌حذفی باید با بازی با لیگ‌برتری‌ها مثل پاس شروع كند، اما مطمئن باشید تیمی كه موفق شده ذوب‌آهن را در خانه‌اش حذف كند دست كم نگرفته و با تمام قوا بازی می‌كنیم. اتفاقا الان هم بدشانسی آوردیم كه به یك تیم خوب لیگ یكی خوردیم.
بعد از محرومیت ایمان مبعلی برابر فولاد خبر دادید كه با این بازیكن برخورد می‌كنید؟
باشگاه جریمه‌اش كرد.
اما شنیده می‌شود كه مبعلی به خاطر بازی نكردن برابر فولاد كارت گرفت و خود را محروم كرد؟
فكر نمی‌كنم اینطور باشد چون اگر كارت زرد هم می‌گرفت سه اخطاره و محروم می‌شد. این حرف‌ها دروغ و شایعه است. به آنها توجه نكنید.
اما می‌گویند او فكر نمی‌كرده داور یك دفعه كارت قرمز می‌دهد و در فكر كارت زرد بوده.
نه این‌طور نیست و الان هم جریمه‌اش كردیم تا دیگر این‌طور راحت و مجانی كارت نگیرد.
ظاهرا همچنان معتقدید كه گروه شما در جام باشگاه‌های آسیا سخت‌ترین است.
ببینید الان دیگر آسیا گروه آسان و سخت ندارد چون تمام تیم‌ها خود را به بهترین شكل برای این بازی‌ها تجهیز كرده و با تمام قوا می‌آیند. همین النصر عربستان كه با ما در یك گروه است در بازی هفته قبلش حریفش را با شش گل در هم كوبیده، پاختاكور تیم دوم ازبكستان است. درباره نماینده سوم هم مطمئن هستم السد قطر می‌آید و این تیم هم یكی از تیم‌های خوب و قدیمی آسیاست كه كار را در گروه ما سخت می‌كند.
شما النصر را بزنید كار صعودتان راحت می‌شود.
همین است دیگر. حالا اگر بازی در جده بود یك چیزی ولی بازی در ریاض است كه همین باعث بروز مشكلات زیادی می‌شود.
چه مشكلاتی؟
جده را با یك پرواز می‌رفتیم و زیارت مكه و مدینه از آنجا نزدیك‌تر است، اما حالا باید تا جده رفته و از آنجا به ریاض برویم. بعد هم این شهر با مكه و مدینه هزار كیلومتر فاصله دارد و همه این موارد باعث خستگی شده و كار را سخت می‌كند.
به عنوان سوال آخر نتیجه بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌كنید؟
خودت می‌دانی هیچ وقت اهل پیش‌بینی نیستم،‌اما گفتم كه می‌رویم و با دست پر برگردیم. البته فولاد را هم دست كم نگیرید كه آنها هم تا به حال خوب نتیجه گرفته‌ و همین بازی را سخت و حساس می‌كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1471
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در تمرین صبح امروز استقلال سرمربی این تیم به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی غایب بود.


تمرین استقلال ساعت 10:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد و پرویز مظلومی و منصور پورحیدری به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه غایب بودند.
* محمد محمدی، امیرحسین صادقی، مهدی امیر‌آبادی و فرهاد مجیدی نیز به دلیل مصدومیت در تمرین حاضر نبودند.
* بازیکنان استقلال در حین تمرین از وضعیت حضور هوار ملا محمد در این تیم می پرسیدند و بحث امروز آنها این بازیکن عراقی بو



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز که از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا آبی پوشان بهترین فرصت را برای رسیدن به ذوب آهن اصفهان در صدر جدول از دست بدهند.

استقلال با این تساوی 34 امتیازی شد و بعد از ذوب آهن 36 امتیازی در رده دوم باقی ماند.

شهرداری نیز با این نتیجه 17 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

شهرداری نوار پیروزی‌های استقلال را پاره کرد و نگذاشت میزبان 3 امتیاز را بدست آورد.



برای استقلال تهران در این بازی که به علت آلودگی هوا با 24 ساعت تاخیر برگزار شد، طالب‌لو، منتظری، عمران‌زاده، امیرآبادی(45 لوییز)، شیرزاد، رحمتی، مبعلی، جباری، شریفات، روانخواه و برهانی به میدان رفتند.


تیم شهرداری هم با ترکیب، همامی، انصاریان، پیرزاده، گودرزی، طهماسبی،محمدپور(62 بائو)، غفوری، ابرقویی، گردانی، دقیقی و داداش‌وند روانه میدان شد.


*دقیقه 4 ضربه شریفات را همامی مهار کرد.


*دقیقه 20 ضربه غفوری با اصابت به تیر افقی دروازه طالبلو به بیرون رفت.


*دقیقه 23 شوت سنگین شیرزاد به طرز خطرناکی از کنار دروازه همامی راهی اوت شد.

*دقیقه 39 ایمان مبعلی به علت اعتراض به محمود رفیعی داور میدان از زمین اخراج شد.


*دقیقه 43 پیرزاده به علت خطا روی شریفات از سوی داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

*دقیقه 47 ضربه ایستگاهی جباری را همامی در آغوش گرفت.

*دقیقه 49 ضربه پای چب برهانی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

*دقیقه 55 و در شلوغی محوطه جریمه ضربه برهانی با برخورد به بازیکنان شهرداری تغییر مسیر داد و به بیرون رفت.

*دقیقه 81 ضربه پای چپ شریفات را همامی راهی کرنر کرد.

*دقیقه 86 ضربه دقیقی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* در دقیقه 93 میثم بائو در موقعیتی تک به تک توپ را به بیرون زد.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: برچسب‌ها: شهرداری , استقلال , تهران , گزارش , موبه مو , تبریز , بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دیدار تیم های استقلال و شهرداری تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در حضور كمتر از هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه اول شهرداری تبریز در یكی از حملات خود تیر دروازه استقلال را لرزاند و شاگردان مظلومی نیز در دقایقی حملاتی داشتند اما بی نتیجه بود.
در نیمه دوم آبی پوشان فشار بیشتری به دروازه شهرداری تبریز وارد كردند اما این فرصت ها را از دست دادند تا بازی با تساوی بدون گل پایان یابد.

استقلال با این تساوی 34 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. شهرداری تبریز نیز با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود. وی به ایمان مبعلی از استقلال در دقیقه 40 و رسول پیرزاده از شهرداری تبریز در دقیقه 43 كارت قرمز نشان داد تا دو تیم با 10 بازیكن به بازی ادامه دهند. همچنین به طهماسبی و گودرزی از شهرداری تبریز كارت زرد داد.

بازیكنان استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی(46- لوییز)، جواد شیرزاد، كیانوش رحمتی، مجتبی جباری، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه(82- دسوزا)، اسماعیل شریفات، آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شهرداری تبریز:
مسعود همامی، علی انصاریان، مهدی محمدپور(62- میثم بائو)، ابراهیم ابرقویی، بهنام داداش وند( 73- محمدرضا زینال خیری)، حبیب گردانی، رسول پیرزاد، محمدرضا طهماسبی، شهرام گودرزی، وریا غفوری، سعید دقیقی( 89 - بابك حاتمی)
سرمربی: حمید درخشان



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا كه انجام شد با مشخص شدن حریفان نمایندگان كشورمان در این رقابت‌ها، صحبت‌ها بر سر گروه‌های آسان و مرگ بر سر زبان‌ها افتاد. خیلی‌ها كه منتظر این قرعه‌كشی بودند، بعد از اعلام آن، برای آبی‌پوشان تهرانی كار راحتی را پیش‌بینی كردند و گروه استقلال را گروه راحتی به شمار آوردند. اما آنچه در این مورد حایز اهمیت است، چگونگی صعود این نماینده كشورمان خواهد بود. در رقابت‌های سال گذشته، استقلالی‌ها مثل امسال در گروه خوبی قرار داشتند و با شكست حریفان، خود را صدرنشین و شش امتیازی كردند اما در بازی مقابل الجزیره كه حریف آسانی به شمار می‌رفت خوب ظاهر نشدند و بازی را به حریف واگذار كردند. الجزیره كه بیشتر بازی‌هایش را واگذار كرده بود، در مصاف با استقلال توانست از این تیم 4 امتیاز بگیرد و همین به اصطلاح غفلت آبی‌پوشان آنها را به عنوان تیم دوم صعودكننده معرفی كرد و آبی‌پوشان را از نعمت بازی در خانه خود محروم ساخت. صعود به عنوان تیم دوم و برگزاری بازی پلی آف مقابل الشباب عربستان غفلت بزرگی بود كه آبی‌پوشان انجام دادند و شرایط را برای آنها سخت‌تر كرد. امسال نیز استقلال گروه خوبی برای صعود به عنوان تیم اول دارد و باید كادر فنی و بازیكنان همت خود را مضاعف كنند و بتوانند به عنوان تیم اول صعود كنند تا در خانه خود شرایط مناسب‌تری برای بازی داشته باشند. با توجه به این نكات و شرایط خوبی كه بازیكنان این تیم دارند و كادر فنی باتجربه، شاید امسال شاهد سومین قهرمانی تیم آبی‌پوش كشورمان در این رقابت‌ها باشیم.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال

دروازه‌بان: محمد محمدی- مدافعان میانی: حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری- مدافعان کناری: جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی- هافبک‌های دفاعی: فیلیپ آلوز دسوزا، کیانوش رحمتی- هافبک‌های هجومی: اسماعیل شریفات، ایمان مبعلی، مجتبی جباری- مهاجم: آرش برهانی

شهرداری تبریز


دروازه‌بان: داود نوشی صوفیانی- مدافعان میانی: مهدی محمدپور، علی انصاریان- مدافعان کناری: حبیب گردان، رسول پیرزاده- هافبک‌ها: کارلوس ادواردو، محمدرضا طهماسبی، وریا غفوری، میثم بائو- مهاجمان: سعید دقیقی، شهرام گودرزی



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با اینكه قرعه كشی لیگ قهرمانی آسیا انجام شده است،حریف ابتدایی تیم استقلال ایران در مسابقات آسیایی مشخص نیست. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر درباشگاه استقلال، تیم السد قطر، الاتحاد سوریه و دیپو هند سرتیم آسیایی هستند كه با یكدیگر دیدارمی كنند و پس از مشخص شدن حریف برتر،آن تیم به عنوان تیمی كه باید با استقلال در بازی ابتدایی لیگ آسیا دیدار می كند، معرفی می شود.

گفتی است استقلال در دیدار ابتدایی خود كه از بین این سه تیم انتخاب می شود در استادیوم آزادی تهران میزبان است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

والالامپور- مراسم آغاز می‌شود،‌نمایندگان تیم‌های مدعی غرب و شرق آسیا منتظر بخش اصلی هستند: قرعه‌كشی و حریف‌بندی! مراسم تمام شده است. استقلال حریفان خود را می‌شناسد. اسمی‌ترین آنها النصر از عربستان سعودی است،‌پاختاكور ازبكستان نیز هست. تیم سوم از دل مسابقه‌های پلی‌آف غرب خارج می‌شود، شانس الاتحاد سوریه و السد قطر مساوی است. برای استقلال این قرعه‌ها و این حریف‌بندی نه بد است و نه خوب. از این دشوارتر هم ممكن بود،‌از این آسان‌تر هم امكان داشت. در چهره علی نظری آثار رضایت خاطر آشكار است اما منصورپورحیدری را فكورانه‌‌تر می‌بینیم. مرد كهنه‌ كار انگار باوری به سخت و آسان قرعه‌‌كشی ندارد. برای پورحیدری همه حریفان انگار كه یكسانند. استقلال در مرحله اول 6 بازی دارد. سه مسابقه خانگی كه 9 امتیاز دارد و سه مسابقه در زمین حریفان كه آن هم 9 امتیاز دارد. یك اصل قدیمی می‌گوید: برای تیمی كه می‌خواهد قهرمان باشد فرقی نمی‌كند كه حریف كیست و چه سوابقی دارد. استقلال هم تیمی است كه سودای قهرمانی در سر دارد. استقلال به جام قهرمانان آسیا و جایزه یك میلیون و پانصد هزار دلاری‌اش چشم دارد. حریفان هر كه می‌خواهند باشند،‌استقلال با اندیشه قهرمانی بازی‌های دور اول را آغاز می‌كند و از همین حالا به مرحله دوم و بعدی مرحله سوم و چهارم فكر می‌كند. اینكه پاختاكور قوی‌تر است یا النصر، دغدغه استقلال نیست كه مظلومی و مردانش همه حریفان را در مرحله اول مدعی می‌دانند. اگر فوتبال النصر تا اندازه‌ای تكنیكی‌تر و توپ محورتر از بازی پاختاكور است باشد استقلال شیوه بازی با این تیم‌ها راهم بلد است و هم در روزهای آینده به شگردهای كاربردی‌تری مجهز خواهد شد. النصر،‌با مردان برزیلی‌اش،‌با پاس‌های كوتاه و فوتبال روی زمینش، با حفظ توپ و سرعت حركاتش یك حریف است و پاختاكور با فوتبال حسابگرانه و اقتصادی‌اش یك حریف دیگر. از امروز استقلال مطالعه‌ای همه جانبه را آغاز می‌كند برای شناختن دقیق حریفان و در این رهگذر به حریف سوم هنوز ناشناس كمتر از النصر و پاختاكور، توجه نخواهد كرد كه چه بسا همین حریف سوم نقش تعیین‌كننده‌ای در انتخاب تیم‌های صعود كننده به مرحله دوم را داشته باشد. حریف میدانی استقلال دو تیم النصر و پاختاكور و تیم سومی هستند كه هنوز شناخته نیست، اما استقلال یك حریف پنهان هم دارد. خستگی ناشی از رقابت‌های فشرده لیگ برتر. به ویژه آنكه تعطیلات لیگ برتر برای جام ملت‌های اسیا فشار مضاعفی را متوجه همه تیم‌های ما خواهد كرد و زیر این فشار است كه احتمال مصدومیت بالا می‌رود، اینجاست كه سازمان لیگ در تقویم و زمانبندی ادامه مسابقه‌ها باید سود و زیان تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ آسیا را در نظر بگیرد تا با فرسایش بازیكنان چهار نماینده ایرانی مواجه نشویم. استقلال علاوه بر سازمان لیگ باید از كادرپزشكی خود نیز توقع ویژه‌ای داشته باشد. رساندن مصدومین مهمترین وظیفه دكتر نوروزی و تیم پزشكی استقلال است و البته اضافه كردن هوار ملا محمد نیز در همین دایره قابل ارزیابی است. استقلال به تقویت نیروی انسانی‌ خود توجه دارد و هافبك عراقی را به همین دلیل به جمع مردان خود اضافه كرد. استقلال در لیگ آسیا 6 مسابقه اولیه دارد. حساب این بازی‌ها باید از حساب مسابقه‌های لیگ جدا باشد. استقلال سه مسابقه خانگی دارد كه باید با پیروزی و كسب 9 امتیاز تمام شود. استقلال سه مسابقه خارج از خانه دارد كه سه امتیاز ناشی از سه تساوی هم نتیجه‌ای است مطلوب. هرچند كه هنوز در این باره صحبت كردن زود است، ولی می‌توان گفت: استقلالی كه ملوان را در انزلی مغلوب كرد. استقلالی كه به پاس 3 گل زد، استقلالی كه پرسپولیس را شكست داد و 4 بار دروازه سپاهان را گشود از پس النصر و پاختاكور هم بر می‌آید. 6 بازی استقلال در مرحله اول
10/12/89 استقلال‌تهران-برنده پلی‌آف غرب
24/12/89: النصر عربستان-استقلال تهران
17/1/90: استقلال تهران- پاختاكور ازبكستان
30/1/90: پاختاكور ازبكستان-استقلال تهران
14/2/90: برنده پلی‌آف غرب- استقلال تهران
21/2/90: استقلال تهران-النصر عربستان



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

لیگ قهرمانان 2011 آسیا امروز قرعه کشی شد و فصل جدید مسابقات از روز اول ماه مارس آغاز می شود. در اولین روز بازی ها پرسپولیس باید در جده به مصاف الاتحاد عربستان برود و ذوب اهن نیز در فولادشهر پذیرای الامارات خواهد بود. همچنین استقلال با برنده بازی پلی اف غرب روبرو می شود که یکی از تیم های الاتحاد سوریه، السد قطر یا دمپوی هند خواهند بود که به نظر می رسد شانس السد قطر بیشتر باشد که حریف استقلال شود. سپاهان نیز کار خود را از ریاض و بازی با الهلال آغاز می کند.

برنامه مسابقات تیمهای ایرانی بدین صورت است:

هفته اول

(یکم مارس/ 10 اسفند 89): استقلال تهران- تیم برنده بازی پلی اف، الهلال عربستان- سپاهان اصفهان

( دوم مارس/ 11 اسفند 89): الاتحاد عربستان- پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان- الامارات امارات

هفته دوم

( 15 مارس/ 24 اسفند 89): سپاهان اصفهان- الجزیره امارات، النصر عربستان- استقلال تهران

( 16 مارس/ 25 اسفند 89): پرسپولیس تهران- الوحده امارات، الشباب عربستان- ذوب آهن اصفهان

هفته سوم

(5 آوریل/ 16 فروردین 90): سپاهان اصفهان- الغرافه قطر، بنیادکار ازبکستان- پرسپولیس تهران

( 6 آوریل/ 17 فروردین 90): استقلال تهران- پاختاکور ازبکستان، الریان قطر- ذوب آهن اصفهان

هفته چهارم

(19 آوریل/ 30 فروردین 90): پاختاکور ازبکستان- استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان- الریان قطر

(20 آوریل/ 31 فروردین 90): پرسپولیس تهران- بنیادکار ازبکستان، الغرافه قطر- سپاهان اصفهان

هفته پنجم

(3 می/ 13 اردیبهشت 90): پرسپولیس تهران- الاتحاد عربستان، الامارات امارات- ذوب آهن اصفهان

( 4 می/ 14 اردیبهشت 90): سپاهان اصفهان- الهلال عربستان، برنده پلی اف غرب- استقلال تهران

هفته ششم

(10 می/ 20 اردیبهشت 90): الوحده امارات- پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان- الشباب عربستان

(11 می/ 21 اردیبهشت 90): استقلال تهران- النصر عربستان، الجزیره امارات- سپاهان اصفهان

همچنین مسابقات مرحله یک هشتم نهایی نیز به روال سال های گذشته بصورت تک بازی حذفی برگزار می شود. برنامه این مسابقات نیز بدین صورت است:

3 خرداد 90:

تیم اول گروه A- تیم دوم گروه C

تیم اول گروه C- تیم دوم گروه A

4 خرداد 90:

تیم اول گروه B- تیم دوم گروه D

تیم اول گروه D- تیم دوم گروه B

در این مرحله نیز احتمال رویارویی تیم های ایرانی وجود دارد؛ بدین صورت که سپاهان با پرسپولیس و استقلال با ذوب آهن برخورد خواهند کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza




اینهم جدیدتریسن وجوانترین استقلالی توی زمین





 


:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , عکس بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: پاس , استقلال , مجیدی , عکس , امیر ابادی , عمران زاده , مبعلی ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم استقلال با پیروزی مقابل پاس همدان بار دیگر صدرنشین شد.

00018427.jpg

دیدار تیم های استقلال و پاس همدان از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از پنج هزار نفر تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی پوشان پایان رسید.
دو تیم در ابتدا بازی پایاپای و کسل کننده ای را در پیش گرفته بودند تا اینکه در دقیقه 37 اسماعیل شریفات توانست دروازه پاس را باز کند اما یک دقیقه بعد شاگردان مدیرروستا این گل را توسط حمید کاظمی جبران کردند.
درحالی که بازی در نیمه اول رو به پایان بود در دقیقه 45+2 آرش برهانی گل دوم آبی پوشان را به ثمر رساند.

در شرایطی که مسابقه در نیمه دوم بیشتر در وسط میدان در جریان بود و دو تیم تلاش خاصی برای تغییر نتیجه نداشتند استقلال در دقیقه 80 توسط آرش برهانی به گل سوم رسید. پاس هم در دقیقه 89 توسط روزبه شاه علی دوست دروازه استقلال را باز کرد اما این گل مانع شکست پاس نشد.

قضاوت این مسابقه بر عهده یدالله جهانبازی بود. وی از تیم پاس به وحید علی آبادی و از استقلال به مجتبی جباری و فرهاد مجیدی و فردین عابدینی کارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 33 امتیازی و با یک بازی بیشتر و یک امتیاز بیشتر نسبت به ذوب آهن بار دیگر صدرنشین شد. پاس هم 18 امتیازی باقی ماند.

بازیکنان استقلال:
وحید طالب لو، جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، اسماعیل شریفات( 65- فردین عابدینی)، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، مجتبی جباری(77- فرزاد آشوبی)، ایمان مبعلی(90 هادی شکوری)، آرش برهانی و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیکنان پاس همدان:
سید مهدی اسلامی، ساشا کلونیجا، مجید حیدری، پویا سیف پناهی، نادر احمدی، اکمر هولماتوف، آرتور یادگاریان( 56- مرتضی عزیز محمدی)، وحید علی آبادی( 86- پوریا غیدر)، امیر محبی، حمید کاظمی، فرهاد خیرخواه( 56- روزبه شاه علی دوست)
سرمربی: علی اصغر مدیرروستا



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: برچسب‌ها: صدر نشین ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هواداران استقلال در نیمه دوم بازی با پاس علیه مدافع اخراجی پرسپولیس شعار دادند.


در دقایقی از بازی هواداران استقلال علیه شیث رضایی شعار دادند. آنها ناکامی رضایی در کنترل مجیدی در دربی 69 را که به باخت پرسپولیس منجر شد را به رخ مدافع اخراجی سرخپوشان می کشیدند.

* دو تیم پاس و استقلال در شروع نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شدند.

* هواداران استقلال در نیمه دوم اسماعیل شریفات و پرویز مظلومی را بارها تشویق کردند. آنها همچنین برای دقایقی با صدا زدن نام جواربلی لیدر مرحوم استقلال خاطره او را زنده کردند.

*برای دقایقی تماشاگران استقلال علیه علی دایی شعار دادند.

* بعد از کارت زرد به فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی به شدت به داور به دلیل این تصمیم معترض شد و داور چهارم نیز به دلیل این اعتراض از جهانبازی خواست تا به کنار زمین بیاید و به سرمربی استقلال تذکر جدی دهد.

* با پایان بازی فرهاد مجیدی که همچنان از دریافت کارت ناراحت بود با ناراحتی به سمت داور رفت اما وی را از داور دور کردند.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حریف آینده استقلال در جام حذفی

 
 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ در مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌های ذوب‌‌‌آهن اصفهان و شهرداری یاسوج به مصاف هم می‌روند. برنده این مسابقه در مرحله یك هشتم نهایی به دیدار تیم كاوه تهران خواهد رفت. در نهایت تیم پیروز مسابقه فوق حریف تیم فوتبال استقلال در مرحله یك چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی خواهد شد

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

از سری مسابقات جام حذفی در ورزشگاه ازادی دیداری بین استقلال وشاهین برگزار شد که تیم استقلال موفق شد در وقتهای اضافه بازی در دقیقه 115 شد وموفق شد که به مرحله بعد صعود پیدا کند..تنها گل بازی را حنیف عمران زاده که با ارسال میلاد میداودی به ثمر برساند..و پخش این بازی با بازی والیبال ایران وچین تداخل داشت که همه بینندگان موفق به 30 دقیقه اول بازی و30 دقیقه پایانی شدند....اما از شواهد امر پیدا بود که استقلال با سیستم 2-5-3 بازی میکند..سیستمی خوب اما قدیمی چون اکثر تیمهای دنیا وتیمهای در لیگ برتر با سیستم دفاع 4 نفره بازی میکنند..من منکر سیستم خوب وعالی 2-5-3 نمیشم این سیستم طی سالهای گذشته باعث موقیت استقلال شد وکسی منکر این قضیه نمیشه...اما در شرایط کنونی استقلال در لیگ امسال جایز ودرست میباشد با این سیستم به میدان برود؟؟این سیستم ابزارهای مختص خودرا نیاز دارد..مهمترین نکته مهم در این سیستم داشتن دو پیستون قهار واماده میباشد ولی اقایان اصلا فکر نمیکنند کادر فنی وکمیته فنی که در بیرون از گود نشسته اند بی مهابا اقدام به پیریزی این سیستم میکنند..اخه امیرابادی راست پا واندره لویز بدر این سیستم میخورند.اینها که پیستون نیستند..وحرکات رفت وبرگشت را نمیتونند انجام دهند.یا در این سیستم کدام تیم از وجود 2 هافبک دفاعی استفاده میکند.ودر شرایط فعلی استقلال با داشتن این بازیکنان به نظر من تنها مجاز به سیستم 4 دفاع خطی میباشد چون بدرد استقلال میخورد..یکی دیگر از اشکالات کادر فنی تغیر دادن سیستم در هر بازی میباشد که این خود به ناهماهنگی در تیم کمک میکند..اقایان کادر فنی همان اشتباهی را میکنند که فصل گذشته اقای مرفاوی کرد...توجه داشته باشید..حضور امیر ابادی راست پا در سمت چپ و قرار دادن 2 هافبک دفاعی در کمربند خط میانی..حالا خودتان قضاوت کنید...



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد