نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با اخراج ایمان مبعلی حالا همه دیدند که داوری ها به سود استقلال نیست و ما هم از این ناحیه لطمه خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل عصر امروز شنبه تیمش برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. متاسفانه با اخراج مبعلی برنامه های ما بهم ریخت. این اخراج قابل توجه آقایانی باشد که می گویند داوری ها به سود استقلال است. همه دیدند که اینطور نیست.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم گلی که استقلال به ثمر رساند درست بود. دوستانم که در تلویزیون این بازی را دیده بودند اعلام کردند گل صحیح بوده است . با این حال ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه حریف ما 8 - 9 نفر دفاع می کرد و این بار آقای درخشان خوش شانس بود.

پرویز مظلومی با اشاره به غیبت برخی بازیکنانش در دیدار امروز خاطرنشان کرد: متاسفانه غیبت فرهاد مجیدی و میلاد میداودی تا حدود زیادی قدرت تهاجمی ما را کاهش داده بود. آرش برهانی هم تلاش زیادی کرد و خسته بود. با این حال شهرداری برای کسب حداقل امتیاز امده بود که با دفاعی چند لایه به آن دست پیدا کرد.

سرمربی استقلال در مورد اخراج مبعلی و تاثیر ان بر روی عملکرد این تیم گفت: ما برنامه های حمله را براساس ایمان مبعلی طراحی کرده بودیم که اخراج وی تاثیر منفی بر عملکرد ما داشت. به هر حال فکر می کنم که بازیکن ما تاثیرگذارتر از بازیکن اخراجی حریف بود. ضمن اینکه تیمی که دفاع می کند اخراج شدن یک بازیکنش تاثیر زیادی بر عملکردش ندارد.

وی در مورد تاخیر یک روزه در برگزاری این بازی گفت: به هر حال ما برنامه ریزی کرده بودیم که روز جمعه به مصاف شهرداری برویم اما نمی دانم به چه دلیل تصمیم به تعویق این دیدار گرفته شد. این تاخیر تمرکز بازیکنان ما را برهم زد و باعث شد طرفداران استقلال هم استقبال کمی از این بازی کنند.

مظلومی ادامه داد: ما از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم به سه امتیازی که می خواستیم دست پیدا کنیم. امیدوارم با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در دیدارهای آینده به این مهم دست پیدا کنیم و نتایج خوبی بدست آوریم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرداری تبریز در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوشنگ نصیرزاده از کارشناسان داوری گفت: اخراج ایمان مبعلی برای من هم خیلی مبهم بود ،اما اخراج بازیکن شهرداری تبریز کاملا صحیح بود.
باید در برنامه های تلویزیونی روی اخراج بازیکن تیم استقلال کارشناسی شود.

وی در ادامه صحبت های خود درمورد داوری در نیمه اول گفت: آفساید گرفته شده استقلال در نیمه اول کاملا اشتباه بود و در واقع یک موقعیت عالی به دست آمد که شاید خطری جدی روی دروازه شهرداری به وجود می آورد؛ بنده به این آفسایدها ،آفساید کامرانی فری می گویم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پنجاه پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی از اخراج ایمان مبعلی فریاد شادی سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. حاشیه های این باز را در زیر می خوانید:

* نزدیک به 50 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس که برای تشویق شهرداری تبریز به ورزشگاه آمده اند پس از اینکه محمود رفیعی بازیکن استقلال ایمان مبعلی را اخراج کرد فریادی از شادی سر دادند.

* پیش از اینکه بازی آغاز شود مظلومی به سوی نیمکت تیم فوتبال شهرداری تبریز رفته و یک شال به سرمربی شهرداری تبریز هدیه داد و حمید درخشان نیز متقابلا شالی را بر گردن سرمربی استقلال انداخت.

* محسن یوسفی، امیرحسین صادقی، فرد ملکیان (بازیکن پیشین استقلال)، دکتر امین نوروزی، محمد محمدی و فرهاد مجیدی از روی جایگاه نظاره گر بازی تیم فوتبال استقلال هستند.

* مجتبی جباری و وحید طالب لو در آغاز بازی به سمت نیمکت شهرداری تبریز رفتند و از حمید درخشان، سرمربی این تیم، رخصت گرفتند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در حالی كه هنوز وارد نشست خبری نشده بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر می‌گویند داوری به نفع استقلال است ولی دیدید كه امروز چنین چیزی نبود و ما چه مشكلاتی داشتیم. به هر حال خسته نباشید می‌گویم. فكر می‌كنم گلی كه زدیم آفساید نبود و البته كارشناسان باید نظر بدهند.
وی افزود: تیم حریف هم 9 نفره دفاع می‌كرد و چشم به ضد حمله داشت، فوتبال همین است. ما از موقعیت‌های خود استفاده نكردیم. با توجه به موجودی كه در خط حمله داشتیم از نفرات خود بهره بردیم. امروز با كمبود مهاجم روبه رو بودیم. آسیب دیدگی بازیكنان مشكلات را زیاد كرده و به همین دلیل خط حمله ما كم فروغ تر از روزهای گذشته بود.

سرمربی استقلال درباره كارت قرمز ایمان مبعلی عنوان كرد: ما بازیكن كلیدی خود را از دست دادیم. برای او برنامه ریزی داشتیم. برای تیمی كه دفاع می‌كند از دست دادن بازیكن زیاد مسئله‌ای نبود. ایمان كاری نكرد كه بخواهد اخراج شود. او با بازیكن خودمان حرف زد نه با داور. رفیعی را دوست داریم اما امروز از خطاهای كه روی بازیكنان استقلال می‌شد به راحتی گذشت.
مظلومی درباره آلودگی هوا و انجام نشدن بازی در روز گذشته گفت: برای روز گذشته برنامه ریزی كرده بودیم اما برنامه ما را به هم ریختند. هوای امروز تهران با دیروز فرقی نكرده است. ما میزبان بودیم اما نتوانستیم از موقعیت میزبانی خود استفاده كنیم. هواداران كمی به ورزشگاه آمده بودند و این مسائل برای ما مشكل ساز است.
سرمربی استقلال تصریح كرد: نمی‌دانم كه جریان چه بود كه بازی روز گذشته انجام نشد اما ما به عنوان میزبان بیشتر ضرر كردیم. هواداران استقلال در بازی‌های گذشته خوب استقبال كرده بودند اما امروز چون شنبه بود و دیروز بازی لغو شد تعداد كمی به ورزشگاه آمده بودند.

وی در پایان در خصوص دلیل غیبت هوار ملا محمد گفت: او امشب وارد تهران می‌شود و فردا در تمرین شركت می‌كند. هوار به دلیل لغو شدن پرواز تهران و بغداد نتوانسته بود به موقع بیاید اما ما در جریان كامل این مسئله بودیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال بازهم بی نظمی هایش را شروع کرد و برخلاف اعلام قبلی هنوز به تهران نیامده است.

هوار ملامحمد بازیکن عراقی که هفته گذشته خبر پیوستنش به استقلال منتشر شد، هنوز به ایران سفر نکرده و مسئولان باشگاه استقلال را منتظر نگه داشته است. در حالی که او قرار بود تا امروز وارد تهران شود بازهم بدقولی کرد.

براساس اعلام جدید مسئولان باشگاه استقلال قرار است این بازیکن عراقی روز یکشنبه به تهران بیاید و در تمرینات این تیم شرکت کند. پرویز مظلومی هفته گذشته اعلام کرده بود قرارداد این بازیکن به گونه ای تنظیم شده که به ازای هر روز غیبت هزار دلار از قرارداد او کسر خواهد شد.

اینجا معلوم میشه که چرا اینقدر حجازی با جذب حوار مخالف بود



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هواداران استقلال پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد ایمان مبعلی پس از دریافت كارت زرد از محمود رفیعی داور مسابقه به وی حرفی زد كه منجر شد داور كارت قرمز بدهد.
اخراج وی باعث اعتراض شماری از بازیكنان این تیم شد. منتظری و كیانوش رحمتی از جمله بازیكنانی بودند كه به این تصمیم داور معترض شدند اما وحید طالب لو به عنوان كاپیتان تیم آنها را از داور دور كرد.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال با اخراج مبعلی به داور چهارم بابت این تصمیم معترض شد.
هواداران استقلال نیز پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

* هوادار استقلال كه به دلیل آلودگی هوا بی حال شده بود به بیمارستان منتقل شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دیدار تیم های استقلال و شهرداری تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در حضور كمتر از هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه اول شهرداری تبریز در یكی از حملات خود تیر دروازه استقلال را لرزاند و شاگردان مظلومی نیز در دقایقی حملاتی داشتند اما بی نتیجه بود.
در نیمه دوم آبی پوشان فشار بیشتری به دروازه شهرداری تبریز وارد كردند اما این فرصت ها را از دست دادند تا بازی با تساوی بدون گل پایان یابد.

استقلال با این تساوی 34 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. شهرداری تبریز نیز با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود. وی به ایمان مبعلی از استقلال در دقیقه 40 و رسول پیرزاده از شهرداری تبریز در دقیقه 43 كارت قرمز نشان داد تا دو تیم با 10 بازیكن به بازی ادامه دهند. همچنین به طهماسبی و گودرزی از شهرداری تبریز كارت زرد داد.

بازیكنان استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی(46- لوییز)، جواد شیرزاد، كیانوش رحمتی، مجتبی جباری، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه(82- دسوزا)، اسماعیل شریفات، آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شهرداری تبریز:
مسعود همامی، علی انصاریان، مهدی محمدپور(62- میثم بائو)، ابراهیم ابرقویی، بهنام داداش وند( 73- محمدرضا زینال خیری)، حبیب گردانی، رسول پیرزاد، محمدرضا طهماسبی، شهرام گودرزی، وریا غفوری، سعید دقیقی( 89 - بابك حاتمی)
سرمربی: حمید درخشان



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 


یكی از هواداران تیم فوتبال استقلال به دلیل آلودگی هوا با مشكلات جدی روبه رو شد و پس از معاینه پزشكان ورزشگاه راهی بیمارستان شد.
حدود 500 هوادار بازی تیم های استقلال و شهرداری تبریز را از نزدیك مشاهده كردند.
فرهاد مجیدی، محسن یوسفی، محمد محمدی و امیرحسین صادقی بازیكنان مصدوم استقلال این بازی را از جایگاه ویژه مشاهده كردند.
در ابتدای بازی مجتبی جباری و وحید طالب لو از حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری تبریز برای حضور در میدان رخصت گرفتند.
علی انصاریان مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز و پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران از سوی هواداران تیم میزبان تشویق شدند.
فحاشی هواداران تیم فوتبال استقلال به داور بازی پس از اخراج ایمان مبعلی آغاز و تا دقایقی ادامه داشت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب جالب فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: کمیته فنی درباره خروج نام میلاد میداودی مهاجم مصدوم از لیست تیم تصمیم می گیرد.



علی فتح اله زاده گفت: عمل جراحی مچ پای مصدوم میداودی قطعی شده است و این بازیکن تا دو روز آینده پایش را به تیغ جراحان می سپارد که طبیعتا چند ماه باید دور از میادین باشد.
وی درباره احتمال خارج شدن میداودی از لیست استقلال و جذب یک مهاجم دیگر تاکید کرد: این موضوع به کمیته فنی مربوط می شود و اعضای این کمیته تا انتهای هفته درباره وضعیت میداودی نظر خود را اعلام می کند.
سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: البته تمام تلاش تیم پزشکی باشگاه این است تا پس از جراحی، میداودی را هر چه زودتر به میادین بازگرداند.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال به تیم ملی خاطر نشان کرد: هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده و از تیم ملی کسی در این خصوص با من تماس نگرفته است.
وی گفت:‌ اگر مجیدی به تیم ملی دعوت شود حتما با وی برای بازگشت و کمک به این تیم در بازی های جام ملت های آسیا صحبت خواهم کرد.
فتح اله زاده افزود: نمی دانم مجیدی این پیشنهاد را قبول می کند یا خیر، اما تلاشم را برای قانع کردن وی به کار می برم.
وی با اشاره به بازی استقلال با شهرداری تبریز که ساعت 15 امروز برگزار می شود، یادآور شد: امروز بازیکنان ما کار سختی دارند، چرا که از شرایط مسابقه خارج شده اند و بازگرداندن تمرکز به بازیکنان کار دشواری است.
فتح اله زاده در پایان با تاکید بر اینکه هوای تهران تفاوت چندانی با روز گذشته ندارد، گفت: مشکل خاصی متوجه تیم ما نیست، اما نگران هوادارنی هستم که از شهرستان به تهران آمده اند و از روز گذشته در بلاتکلیفی به سر می برند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پس از مصدومیت میلاد میداودی و روشن شدن تكلیف او با تیم ملی، افشین قطبی در مذاكره پنهانی از طریق یك واسطه، از فرهاد مجیدی خواست تیم ملی را در سفر به جام ملت‌های آسیا همراهی كند. حتی گفته شده كپی گذرنامه فرهاد خواسته شده و فدراسیون فوتبال نام این بازیكن را به AFC ارسال كرده است اما آیا این خبر صحت دارد؟
فرهاد مجیدی سعی می‌كند در برهه كنونی پیرامون تیم ملی اظهار نظری نكند و موضوع را مسكوت باقی بگذارد. او بدش نمی‌آید تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند اما همراهی او منوط به عادی شدن روابطش با علیرضا منصوریان خواهد بود. او مشكلات فراوانی با كمك‌مربی تیم ملی دارد و چند روز پیش هم در مصاحبه بلندبالایش با یكی از رسانه‌ها به ماجرای خط خوردن فرزاد مجیدی، برادرش از استقلال و دلایل حضور این بازیكن در استیل‌آذین اشاره كرده است.
در این فضا خیلی بعید به نظر می‌رسد مجیدی حاضر شود تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند. در همین راستا فرهاد مجیدی به یكی از نزدیكانش گفته تا آخر این هفته جواب دعوت دوباره قطبی را خواهد داد و تكلیف را روشن خواهد كرد. شاید در همین بین كسانی او را با منصوریان آشتی دهند!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()