نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیوستنم به تیم فوتبال نفت تهران صحت ندارد، این حرف ها فقط خیال بافی حاشیه سازان است

بیژن کوشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تا سال آینده با تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد دارم و مشکلی با تیم استقلال نداشتم که از این تیم جدا شوم،پرویز مظلومی از بازی من راضی است و در ادامه تلاش می کنم تا به مرز آمادگی برسم.

وی ادامه داد: در مورد پیوستن به نفت تهران تا به حال هیچ یک از مسئولان و مربیان با من صحبت نکرده اند و این حرف ها که در رسانه ها زده شده خیال بافی حاشیه سازان است.

کوشکی خاطرنشان کرد: من فقط با تمام قدرت در تمرینات شرکت می کنم و امیدوارم با نظر مثبت پرویز مظلومی در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرم.

وی ادامه داد: تا به امروز نیز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ام و تا پایان فصل در خدمت تیم خودم (استقلال تهران) خواهم بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بازیكن تیم فوتبال استقلال گفت:صبح ها برای درمان به كلینیك می روم و بعدازظهرها نیز مشغول پلی استیشن هستم تا از فوتبال دور نباشم.

امیرحسین صادقی،بازیكن تیم فوتبال استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:به علت پارگی همسترینگ،روزی دو جلسه مشغول فیزیوتراپی هستم و اوقات بی كاری ام را با پلی استیشن پر می كنم.

وی اضافه كرد:دوست داشتم در این مقطع حساس دركنار استقلال باشم كه متاسفانه این مصدومیت بی موقع تا حدودی من را از تمرینات دور كرد.

صادقی خاطرنشان كرد:هم اكنون باید دو هفته استراحت كنم،اما مطمئن هستم استقلال می تواند از سد شهرداری تبریز عبور كرده و سه امتیاز حساس را كسب كند



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برخلاف خیلی‌ها كه می‌گویند گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا آسان است در گروه مشكلی قرار گرفتیم و همین كار ما را مشكل می‌كند.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین درباره بازی این هفته تیم استقلال مقابل شهرداری تبریز اظهار كرد: تیم شهرداری تبریز شرایط مناسبی پیدا كرده و بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و به دلیل این كه این تیم بازی قبل خود را برده در مقابل ما باانگیزه ظاهر خواهد شد و همین كار تیم ما را سخت‌تر می‌كند.

او همچنین در مورد حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان كرد: برخلاف خیلی‌ها كه می‌گویند گروه ما آسان است در گروه مشكلی قرار داریم. همین كار ما را مشكل می‌كند و انتظارات را از تیم ما بالا می‌برد زیرا خیلی‌ها می‌گویند كه می‌توانیم به راحتی بازی‌های خود را ببریم و از گروه‌مان صعود كنیم، در صورتی كه این طور نیست.

تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با پاختاكور ازبكستان، النصر امارات و یك تیم دیگر كه با بازی پلی‌آف مشخص خواهد شد همگروه است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


یکی از کسانی که به این میهمانی دعوت شد مهاجم باشگاه استقلال بود که در همین بازی با پاس همدان 2 گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رساند.آرش برهانی با تایید اینکه به این میهمانی پر دردسر دعوت شده می گوید: " یک روز قبل از برگزاری این میهمانی فردی ناشناس که خود را دوست صمیمی یکی از بازیگران سینما معرفی کرد با من تماس گرفت و گفت که فردا شب میهمانی بزرگی در خانه اش برپا است وبسیاری از فوتبالیست های مشهور به این میهمانی دعوت هستند.تو هم باید به این مراسم بیایی"!

برهانی که اصلا این فرد را نمی شناخت همان جا به این درخواست پاسخ منفی داد و تلفن همراهش را خاموش کرد. بعد از آن مسؤولان باشگاه استقلال را در جریان این میهمانی قرار داد تا به دیگر بازیکنان هم موضوع را بگویند.اتفاقا مسؤولان باشگاه استقلال هم خیلی سریع وارد عمل شدند و به بازیکنان خود تذکر دادند که هرگز در این میهمانی ها حاضر نشوند. گفته می شد یکی دو بازیکن دیگر استقلال هم مورد نظر آقایان میزبان بودند تا به این میهمانی پر سر و صدا دعوت بشوند. در همین راستا شنیده می شود به ایمان مبعلی و میلاد میداودی هم پیشنهاد هایی داده شده که این دو بازیکن اهوازی هم پاسخ رد به میزبانان داده اند.

چنانچه این بازیکنان گول دعوت کننده ها را می خوردند آنگاه استقلال بابت حضور بازیکنانش در یک میهمانی بی جا متضرر و متحمل ضرر های بسیاری می شد اما زرنگی آرش برهانی باعث شد تا استقلال از خطر محرومیت بازیکنانش مصون بماند چرا که اگر او فتح ا... زاده را در جریان این ماجرا قرار نمی داد ممکن بود برخی بازیکنان استقلال هم در این مراسم حاضر بشوند و هم آبروی خودشان را ببرند و هم آبروی باشگاه را.

به دنبال افشا گری رسانه ها از حضور چند فوتبالیست مشهور در این پارتی شبانه شایعات تازه ای در باره میزبان اصلی این میهمانی به گوش می خورد. گفته می شود یک هنر پیشه نسبتا معروف سینما به نام : " سین.دال " میزبان این مراسم بوده و با دعوت از فوتبالیست های معروف خواسته میهمانی اش را پر زرق و برق تر کند....به هر حال حضور نیافتن برهانی دراین مراسم و دیگر بازیکنان استقلال را باید جزو خوش شانسی های این فصل استقلال به حساب آورد. چنانچه آرش جوانی می کرد و به این میهمانی می رفت یا باشگاه را در جریان دعوت به این پارتی قرار نمی داد ممکن بود استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بزرگش را از دست بدهد و متحمل ضرر جبران ناپذیری بشود.آنگاه جذب حوار ملا محمد هم نمی توانست غیبت احتمالی بازیکنانی که در این مراسم حضور یافته اند را پر کند!

پرویز خان باید ممنون آرش برهانی باشد که اولا به حضور در این میهمانی پاسخ منفی داد و دوم اینکه باشگاه را در جریان قرارداد تا دیگر بازیکنان به خصوص شهرستانی ها که با این جور مسائل بیگانه هستند گول نخورده و در این میهمانی شبانه شرکت نکنند و مجبور نشوند برای فرار از دست ماموران از پنجره اتاق ها و اتومبیل آقای به ظاهر ستاره که همین دیروز از باشگاهش اخراج شد ،استفاده کنند



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: ارش , برهانی , اقای گل , مصاحبه , پارتی , منفی , هنر÷یشه , معروف ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمود فکری مربی تیم استقلال بازی با شهرداری تبریز را برای تیمش سخت و دشوار می داند و همچنین معتقد است مصدومیت چند بازیکن آبی ها در کار تیمی استقلال تاثیرگذار است. فکری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیمی که در اختیار داریم خوب است اما نمی توانیم از مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم براحتی بگذریم زیرا حضور میداودی و مجیدی برای ما موثر هستند و اگر آنها نباشند در خط حمله با مشکل روبرو می شویم.
مربی استقلال تصریح کرد: بازیکنان خوب و آماده ای در اختیار داریم اما این مسئله دلیل نمی شود که همه چیز برای ما به خوبی پیش برود. چون غیبت بازیکنان تاثیرگذار انکار شدنی نیست.
فکری خاطر نشان کرد: فشار زیادی روی تیم ماست و با اینکه نتایج خوبی کسب می کنیم اما باز هم حرف و حدیث پشت تیم ما بسیار است./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: فکری ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده، مدافع تیم استقلال، برای دیدار با شهرداری تبریز به ترکیب اصلی تیم باز می گردد تا این تیم را در خط دفاعی همراهی کند وی معتقد است که برنامه ریزی لیگ استقلال را با مشکل روبرو کرده است. عمران زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و ما مشکلی برای بازی کردن نداریم، ما یک هفته است که بعد از بازی با پاس همدان، در این آب و هوای بد تمرین می کنیم تا برای بازی با شهرداری آماده شویم.
وی افزود: برنامه ریزی های لیگ ما را خسته کرده است و نمی دانیم که باید چه کار کنیم تا این شرایط تغییر کند.
مدافع استقلال تصریح کرد: دوستان در فدراسیون نمی دانند که شرایط تیم ها چگونه است ولی ما زحمت می کشیم و باید روی برنامه تمرینات را انجام دهیم نه اینکه ندانیم چه اتفاقی طی 24 ساعت آینده برای ما رخ می دهد.
عمران زاده اظهار داشت: با همین آب و هوا یک هفته تمام هر روز نزدیک به 3 ساعت تمرین کردیم، حالا چرا باید برای 90 دقیقه بازی دچار مشکل شویم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: حنیف ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در باشگاه استیل‌آذین‌ و بین اعضای این باشگاه آنقدر حرف و حدیث وجود دارد كه نمی‌توان در مورد آنها قضاوت درستی كرد. در حالی كه قبلا از سوی كعبی اعلام شده بود كه دیگر در تمرینات و بازی‌های استیل‌آذین‌ شركت نمی‌كند، دیروز شنیدیم كه این بازیكن اعلام كرده از سوی پروین اخراج شده است!

گفت‌و‌گوی كعبی با خبرنگاران در حالی انجام می‌شود كه این بازیكن به دلیل مشغله‌های زیاد حتی وقت شكایت را هم ندارد!

به ذوب آهن هم باختید تا در پایان نیم ?فصل قعر نشین شوید.

متاسفانه بازهم باختیم. بازی بدی نبود. هردو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند اما ذوب ?آهن بود که توانست از فرصت ها استفاده کند و برنده شود.

تیم شما نسبت به بازی‌های قبل خوب بازی کرد.

هر چقدر هم خوب بازی کنیم، وقتی نتیجه نگیریم به درد نمی‌خورد.

چرا استیل آذین به این روز افتاده است؟

اگر می‌دانستم که می‌گفتم. نمی‌دانم این بدبختی از کجا آمده و به اینجا رسیده است. اگر بگویم مربیان بد بودند که اشتباه است چون مربی بزرگی آورده بودند. اگر بگویم بازیکنان خوب نبودند که دروغ است چون بهترین بازیکنان ایران در تیم ما هستند.

حالا امیدی به نجات استیل است؟

با این وضعیت خیلی شرایط سخت شده است. باید تلاش زیادی انجام دهیم تا تیم از عادت به باختن خارج شود. امیدوارم از این وضعیت خلاص شویم. البته نباید منفی فکر کرد. مثبت فکر می‌کنیم و انشاءا... که تیم بالا می‌آید.

آمدن خاکپور چقدر می‌تواند به تیم کمک کند؟

در مورد کسی نمی‌توانم نظر دهم. عادت ندارم از کسی انتقاد یا تعریف کنم. این به من ربطی ندارد. هرکس می‌آید بیاید.

جریان مشکل شما با پروین چه بود؟

هیچ مشکلی با پروین ندارم. این خبر را از قول خودشان زدند. من تکذیب می‌کنم. وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم. اصلا روحم خبر ندارد.

اگر مشکلی نبود چرا در لیست 18 نفره مقابل ذوب آهن نبودی؟

اگر مشکلی بود که بعد از این بازی به رختکن نمی‌رفتم. من مصدوم بودم. مچ پایم خراب بود.

پس چرا اخراج شدی؟

دلیلش را از باشگاه بپرسید. پروین گفته دیگر نیاید. البته پیگیر این موضع هستم تا ثابت کنم این خبر دروغ بوده است و من چنین حرفی نزدم.

یعنی شکایت می‌کنید؟

شکایت نمی‌کنم چون بیکار نیستم که دنبال شکایت را بگیرم اما این خبر دروغ باعث شد تا از استیل آذین اخراج شوم.

پیشنهاد پرسپولیس به کجا رسید؟

از هیچ تیمی‌پیشنهاد ندارم و اصلا با کسی هم صحبت نکردم. من بازیکن استیل هستم و فعلا باید ببینم مشکلم به کجا می‌رسد.

شنیدیم با استقلال به توافق رسیدی.

گفتم که از هیچ تیمی‌ پیشنهاد ندارم. با هیچ کس مذاکره نکرده‌ام.

با توجه به سابقه‌ای که در پرسپولیس داری ممکن است استقلالی شوی؟

اگر به توافق رسیدیم آن وقت صحبت می‌کنم. الان نمی‌توانم حرفی بزنم چون دنبال کارهای خود هستم.

احتمال جدایی‌‌ات بیشتر است یا ماندنت؟

نه به ماندنم فکر کردم و نه به جدایی. همه چیز به زودی مشخص می‌شود. فعلا دنبال کارهایم هستم



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: حسن کعبی , کعبی , حسی , پروین , مشکل , استیل اذین , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بسیاری معتقدند آبی‌پوش شدن هوار محمد باعث می‌شود تا روانخواه فرصت چندانی برای حضور در ترکیب نداشته باشد و هافبک عراقی به نوعی جای هافبک ریزنقش استقلال را می‌گیرد.

"امیدرضا روانخواه" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد استقلالی شدن هوارمحمد گفت: از اینکه بالاخره مسئولان باشگاه دست به کار شدند و برای رفع نقاط ضعف در خط هافبک، هوارمحمد را جذب کردند خوشحالم و معتقدم این بازیکن می‌تواند در طول دیدارهای آینده به ما کمک کند.

وی در ادامه افزود: ما در دیدارهای گذشته واقعا با کمبود بازیکن در خط هافبک روبه‌رو بودیم و مصدومیتهای پی در پی باعث شد در این پست به مشکل بخوریم و به همین علت بود که مسئولان باشگاه در پی جذب هافبک برآمدند.

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود هوار محمد جای او را در ترکیب می‌گیرد، تصریح کرد: قرار نیست هوارمحمد جای من را تنگ کند. من تلاش خودم را می‌کنم تا در تمرینات نظر کادر فنی را جلب کنم و قطعا مظلومی بازیکنان آماده را روانه میدان می‌کند.

روانخواه گفت: هیچ بازیکنی در استقلال به فکر منافع شخصی نیست و به جرأت می‌توانم بگویم که همه موفقیت تیم را می‌خواهند و به همین علت کسی به فکر فیکس شدن از راههای غیرفنی نیست.

هافبک استقلالیها در مورد وضعیت خود افزود: در حال حاضر مصدومیت را به طور کامل پشت سر گذاشته و از هر نظر آماده حضور در میدان هستم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: روانخواه , هوار , ملامحمد , جا ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پایان تعطیلات نیم‌فصل به تمرینات این تیم برمی‌گردد و شاید با وجود مصدومیت میلاد میداودی در ترکیب اصلی هم قرار بگیرد.

"مهدی سیدصالحی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: تمرینات هوازی و استقامتی را آغاز کرده‌ام و بعد از پایان تعطیلات نیم‌فصل می‌توانم تمریناتم را با استقلال آغاز کنم.

وی افزود: 5 ماه و 10 روز از عمل جراحی من می‌گذرد و برخلاف سایر بازیکنان که برای رسیدن عجله دارند من هم عجله‌ای ندارم. می‌خواهم با آمادگی صددرصد برگردم و تمام فکرم این است که در بازگشت بتوانم خودم را نشان دهم و ثابت کنم اینکه مسئولان استقلال به پای من ایستادند بی‌دلیل نبوده است.

سیدصالحی با اشاره به مصدومیت میلاد میداودی گفت: وقتی شنیدم چنین اتفاقی برای میلاد افتاده خیلی ناراحت شدم. خیلی‌ها فکر کردند با مصدومیت میلاد جای من باز شده اما هرگز راضی نیستم که با مصدومیت همبازی‌ام فیکس شوم. من با انگیزه زیادی به تمرینات استقلال برمی‌گردم و امیدوارم در بازگشت برای این تیم مفید باشم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: سید , سیدصالحی , فیکس , مهاجم ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران فردا تکلیفش مشخص خواهد شد که چند ماه دور از میادین خواهد بود.

میلاد میداوودی درباره آخرین وضعیت خودش به خبرنگار ورزشی برنا گفت: در حال حاضر ورم پایم خوابیده و دردم کمتر شده است. فردا روز سرنوشت سازی برای من است و تکلیفم مشخص می شود. باید عکس MRI بگیرم و امیدوارم نیازی به عمل جراحی نداشته باشم.

وی تصریح کرد: شانس کمی برای همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دارم؛ این مصدومیت تقدیر من بوده و سعی می کنم زودتر به ترکیب استقلال بازگردم.
3.gif3.gif3.gif3.gif3.gif



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سعید سالارزاده مدافع تیم ملوان انزلی به دلیل خطای شدید روی میلاد میداودی كه منجر به مصدومیت مهاجم استقلال شده. توسط فدراسیون فوتبال یك جلسه از همراهی ملوانی‌ها محروم گردیده است. سالارزاده در این‌باره به سایت گل گفت:« متأسفانه برخی از روزنامه‌های ورزشی با موضع‌گیری جانبدارانه و حمایت از مهاجم استقلال تهران، مرا قاتل میلاد میداودی نامیدند و نوشتند كه سالارزاده به عمد او را مصدوم كرده است. در حالی كه قاتبل واقعی هم باید حق دفاع داشته باشد و هیچ كس را بدون شنیدن سخنانش به طور یك طرفه محاكمه و محكوم نمی‌كنند.»

سالارزاده سپس افزود:« برخورد من با میداودی غیرعمد بود و بعد هم از طریق جواد شیرزاد از او عذرخواهی كردم. ضمنا در بازی با تیم صبای قم نیزتوپ به پای من خورد و داخل دروازه‌ملوان شد. نه اینكه خودم توپ را وارد دروازه ملوان كنم كه برخی (ازجمله سایت گل )نوشتند: گل به خودی قاتل میداودی!»

سالارزاده در پایان صحبت‌هایش گفت:« هنوز معلوم نیست كه می‌توانم در مقابل تیم نفت تهران بازی كنم یا نه. ولی چقدر خوب است كه موضع‌گیری‌ها یكسان و بی‌طرفانه باشد. چون در همان مسابقه هم یكی از استقلالی‌ها ضربه‌ای به صورت عزیز معبودی مهاجم ملوان زد و او را مصدوم كرد كه هنوز تمرین نمی‌كند. اما هیچ روزنامه‌ای در این‌باره چیزی ننوشت.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: سالارزاده , قاتل , استقلال , میداوودی ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دروازه‌بان استقلال وقتی مطلع شد درد دل‌هایش با دوستان نزدیك در مورد رفتن از استقلال رسانه‌ای شده به شدت عصبانی شد: «به مظلومی قول داده بود كه مصاحبه نكنم و در این مدت هم فقط در مورد عملكرد خودم حرف زدم ولی احساس می‌كنم شیطنت‌هایی وجود دارد و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشم.»‌ البته مطلع شدیم كه او این شیطنت‌ها را به تحریریه روزنامه گل مرتبط ندانسته و یكی از اعضای تیم استقلال را عامل اصلی انتشار این قبیل اخبار (موثق) دانسته است: «من برای ارباب جراید احترام خاصی قائلم و آنها در رشد و پیشرفت فوتبال تاثیر دارند ولی بعضی از روزنامه‌ها متاسفانه شیطنت می‌كنند و دروغ می‌نویسند. آنها از قول خودشان نوشته‌اند كه من در پایان فصل از استقلال می‌روم.» البته این خبر فقط در روزنامه گل منتشر شد، پس منظور محمدی مشخصا روزنامه گل است: «این روزنامه‌ها به درد شیشه پاك كردن و سبزی خرد كردن می‌خورند.» او در اینجای مصاحبه دچار یك اشتباه هم می‌شود: «نوشته‌‌اند كه یك منبع در باشگاه استقلال این خبر را داده است.» گل هرگز چنین ادعایی نكرده و منبع خبری‌اش را از اطرافیان و نزدیكان به تیم استقلال عنوان كرده بود: «من می‌دانم این مسایل و شایعات چگونه به وجود می‌آید ولی عادت ندارم پشت سر كسی حرف بزنم و همه چیز را رودررو می‌گویم. اگر یك بار دیگر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم چنین اخباری مطرح شود حرف‌هایم را به طور واضح می‌زنم و اسم هر شخصی(!) را كه بخواهم به زبان می‌آورم.» به نظر شما منظور محمدی از هر شخصی كیست؟ این نكته را هم باید یادآور شد كه محمدی خودش گزارش گل را نخوانده و یكی از دوستان خبرنگارش تلفنی به او اطلاع داده بود كه چنین مطلبی منتشر شده است. ای كاش دروازه‌بان با اخلاق استقلال خودش هم نگاهی به آن مطلب می‌انداخت و بعد از دست یكی از هم تیمی‌هایش دلخور می‌شد: «به هیچ عنوان قصد ندارم حرف‌هایی بزنم كه آرامش استقلال بر هم بریزد و می‌خواهم حرمت لباسی كه بر تن دارم را نگه دارم. بعضی‌ها(!) به دنبال رسیدن به منافع شخصی‌شان هستند و من را هدف می‌گیرند. به آنها توصیه می‌كنم كه كاری نكنند خیلی چیزها را بگویم.» چه كسی در تیم استقلال منافع شخصی‌اش مستقیما با هدف قراردادن محمدی مرتبط است غیر از...! اما مهمترین و جالب‌ترین بخش مصاحبه محمدی فینال آن بود كه به شكل نصفه و نیمه گزارش گل را تایید كرد كه به فكر رفتن از استقلال در پایان فصل هم بوده است. «حالا كه این اتفاقات به وجود می‌آید مطمئن باشید سال آینده هم در استقلال خواهم ماند و به هیچ عنوان تیمم را عوض نمی‌كنم.»‌ مبارك طالب‌لو باشد!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: محمد , محمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مصدومیت میلاد میداودی آنقدر حاد و غیرقابل ترمیم هست که اگر جراحی هم نکند مجبور است 2 ماه دوری از میادین را تحمل کند!

مصدومیت میلاد میداودی آنقدر حاد و غیرقابل ترمیم هست که اگر جراحی هم نکند مجبور است 2 ماه دوری از میادین را تحمل کند! شدت برخورد پای سعید سالارزاده بازیکن تیم ملوان آنقدر زیاد بوده که میلاد حتی اگر پایش را هم جراحی نکند مجبور است تا پایان جام ملت‌های آسیا دور از تیم ملی کشورمان باشد. چنانچه دکتر نوروزی پزشک باشگاه استقلال تشخیص دهد پای میلاد نیاز به جراحی دارد آنگاه میلاد باید زمان بیشتری را صرف بازگشت به میادین کند! این هم از بدشانسی‌های باشگاه استقلال است که در این فصل باید مدام مصدوم بدهد. بیچاره دکتر نوروزی که تمام وقت خود را طرف بازسازی و ترمیم مصدوم‌های استقلال می‌کند آن وقت عده‌ای فکر می‌کنند دکتر دست روی دست گذاشته و کاری برای مصدومان استقلال نمی‌کند! به هر حال تلاش کادر پزشکی استقلال به خصوص نوروزی را نمی‌توان نادیده گرفت.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و با توجه به آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ پا تا 3 هفته دور از میادین خواهد بود.

"امیرحسین صادقی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد آسیب‌دیدگی خود گفت: واقعا دوری از تمرین سخت است. این اولین پارگی همسترینگ پای من است و باید بگویم که جدی‌ترین مصدومیت من نیز هست و به همین علت است که دوری از تمرینات من را اذیت می‌کند.

مدافع استقلال افزود: اینکه نمی‌توانم در محل تمرین حاضر بشوم و همراه با سایر همبازیانم تمرین کنم از یک طرف و صبح و بعدازظهر به کلینیک رفتن هم از طرف دیگر خسته‌کننده شده است و دوست دارم هرچه زودتر بهبود یایم و به تمرینات برگردم.

صادقی خاطرنشان کرد: حدود 3 هفته از میادین فوتبال دور خواهم ماند و فکر می‌کنم بعد از پایان تعطیلات لیگ بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی ادامه داد: استقلال در نبود من دچار مشکل نخواهد شد زیرا بازیکنان جانشین می‌توانند عملکرد خوبی از خود در میدان نشان دهند.

صادقی در مورد بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی با شهرداری سخت است اما با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردارند این تیم نمی‌تواند مشکلی برای ما ایجاد کند و فکر می‌کنم موفق به کسب 3 امتیاز بازی شویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مدافع , امیرحسین صادقی , مصدومیت ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهدى امیرآبادى بازیكن تیم فوتبال استقلال گفت:هواداران از اینكه استقلال خوب نتیجه مى گیرد راضى هستند و رضایت منتقدان ما چندان مهم نیست. وى افزود: استقلال توانسته با نتایج خوب خود رضایت هواداران را جلب كند و این براى ما از هرچیز دیگرى مهمتر است.وى اضافه كرد: به هرحال استقلال با توجه به مصدوم هایى كه دارد،خوب كار كرده و توانسته ایم با یك چهره متفاوت در لیگ كار كنیم.امیرآبادى خاطرنشان كرد:امیدوارم بتوانیم این نتایج خوب را ادامه دهیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()