نوشته شده توسط : alireza
ایلنا: حنیف عمران زاده‏،مدافع استقلال معتقد است باخت برابر صنعت نفت آنقدر هم كه در رسانه ها بزرگ شده، بد نیست. او در این باره به خبرنگار ایلنا گفت:«من به جرات می گویم استقلال یكی از بی حاشیه ترین تیم های لیگ است و بعضی ها می خواهند با یك باخت استقلال را به حاشیه ببرند.تیم در بازی برابر صنعت نفت خسته بود.ما بعد از بازی با پرسپولیس چهار بازی انجام داده ایم كه سه تای آن خارج از خانه بوده است.فكر نمی كنم باخت برابر صنعت نفت آنقدر كه در روزنامه ها بزرگ شد،نتیجه بدی باشد.آنها جلوی هواداران پرشورشان بازی می كردند و بازی كردن برابر آنها خیلی سخت بود.» خط دفاع استقلال در این فصل خوب كار نكرده است و در چهارده هفته ای كه از لیگ گذشته است،هفده گل خورده كه اصلا نمی تواند آمار خوبی برای تیمی باشد كه ادعای قهرمانی در لیگ را دارد. مدافع استقلال معتقد است كه خط دفاع این تیم مشكل ندارد بلكه این تیم با مشكل دفاع تیمی روبرو است:«ما فقط خط دفاعمان ایراد ندارد بلكه ما با مشكل دفاع تیمی روبرو هستیم.در یك تیم همه باید در دفاع شركت كنند.البته با زحمات كادر فنی این مشكل تیم در حال برطرف شدن است و امیدوارم در آینده عملكرد بهتری داشته باشیم.» تیم استقلال روز پنجشنبه باید در تهران با شاهین بوشهر بازی كند.عمران زاده معتقد است كه استقلال برای این كه از كورس قهرمانی عقب نماند باید برابر این بازی پیروز شود:«شاهین تیم جوان و خیلی خوبی است و ما برای این كه از كورس قهرمانی عقب نمانیم،مجبوریم كه در این بازی پیروز شویم.»

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ایلنا: در حالی كه استقلال فصل را نسبتا خوب شروع كرده و موفق شده برابر تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان پیروز شود،فرزاد آشوبی،هافبك این تیم گفت كه كسب سهمیه آسیایی برای استقلال می تواند یك موفقیت باشد. آشوبی به خبرنگار ایلنا گفت:«در لیگ هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و استقلال هم می تواند قهرمان شود.ولی با توجه به تغییرات زیادی كه در بازیكنان،مربیان و مدیران استقلال اتفاق افتاد،این مجموعه نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.من فكر می كنم كسب سهمیه آسیایی برای تیم ما یك موفقیت محسوب می شود.» او معتقد است كه استقلال در كانون توجه است و یك شكست می تواند برای استقلال دردسرساز شود:«تیم استقلال تیم بزرگی است و در كانون توجه است و نتایج این تیم بازتاب زیادی می‌تواند داشته باشد.چیزی كه مهم است اینكه ما بعد از شكست برابر صنعت نفت تمركزمان را از دست ندهیم و بتوانیم دوباره نتاج خوبمان را ادامه دهیم.» استقلال باید روز جمعه در هفته پانزدهم لیگ برتر با شاهین بوشهر بازی كند.هافبك استقلال معتقد است این بازی می تواند یكی از مهمترین بازی های فصل تیمش باشد:«تیم شاهین تیم خیلی خوبی است و بازیكنان خیلی خوبی دارد.این بازی یكی از مهمترین بازی های فصل ماست چون می توانیم با پیروزی در این بازی خیلی زود از این شرایط خارج شویم.» بسیاری عقیده دارند فرزاد آشوبی بازی های خوبی كه در پرسپولیس انجام می داد را نتوانسته در استقلال انجام دهد.با این حال خود او معتقد است كه فقط نظر كادرفنی برایش مهم است:«برای من فكر دیگران اصلا مهم نیست.هر كسی می تواند هرطور كه دوست دارد فكر كند.برای من مهم نظر كادر فنی است كه آیا توانستم خواسته های آنها را اجرا كنم یا نه.»

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
در جریان بازى نفت آبادان و استقلال تهران، برخورد شدیدى بین دروازه بان نفت آبادان و مدافع استقلال تهران صورت گرفت که منجر به پارگى پیشانى بازیکن آبى ها شد. پس از آن هورى از صادقى عذرخواهى کرد که این کار از دروازه بان بداخلاقى آبادانى ها غیر ممکن بود. امیرحسین صادقى بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در جریان بازى با نفت آبادان، طى برخوردى که با حسن هورى دروازه بان نفت آبادان داشتم، دچار آسیب دیدگى و خونریزى شدم اما مصدومیت و برخورد جزئى از فوتبال است. بازیکنى که مصدوم نشود و سر و صورتش آسیب نبیند، بازیکن نیست.بازیکن استقلال تهران درخصوص اینکه حسن هورى گفته پس از مصدوم کردن صادقى وى معرفت به خرج داد و چیزى به من نگفت افزود: حسن هورى دروازه بان بسیار خوب و با معرفتى است. بنده خدا فقط قیانه غلط اندازى دارد اما از لحاظ مرام و معرفت، پسر بسیار خوبى است و به دلیل رفاقتى که با او داشتم، چیزى به وى نگفتم.وى گفت: من و هورى یکسال در باشگاه مس کرمان همبازى بودیم و خاطرات بسیار خوبى از آن سال دارم.امیرحسین صادقى در خصوص آخرین وضعیت خودش و تیم استقلال تصریح کرد: تمامى بازیکنان در شرایط روحى بسیار خوبى قرار دارند. باخت مقابل نفت آبادان را فراموش کرده ایم، خودم نیز در شرایط بسیار خوبى قرار دارم، متاسفانه در بازى مقابل شاهین بوشهر در هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر به علت ۳ اخطاره بودن محروم هستم. براى برد به میدان خواهیم رفت و با برد مقابل شاهین از فشار روزنامه نگاران و منتقدین خارج خواهیم شد.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فراز فاطمی: اكنون هم مثل زمانی كه در استقلال بودم دوست دارم پرسپولیس را ببریم چراكه به رنگ قرمز حساسیت دارم. فراز فاطمی بازیكن تیم فوتبال مس كرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط تیم ما برای مقابله با پرسپولیس بسیار خوب و ایده آل بوده و مهمتر از همه اینكه انگیزه بچه های ما بسیار بالا است. وی اضافه كرد: خوشبختانه تك تك بچه های ما برای شكست پرسپولیس انگیزه های متفاوتی دارند و این موضوع به ما كمك می كند كه بازی خوبی را ارائه دهیم. فاطمی در پایان گفت: ما باید از میزبانی خود بهترین استفاده را كنیم چراكه این سه امتیاز می تواند شرایط ما را در جدول بهتر كند./

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هادی شكوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را در مورد آخرین شرایط خودش و استقلال مطرح كرد: فارس: شرایطت برای بازی كردن چطور است؟ همراه تیم استقلال به آبادان هم رفته بودم اما بازی به من نرسید و شرایط طوری بود كه صلاح دیده شد بازی نكنم اما اكنون مشكلی ندارم و اگر كادرفنی صلاح بداند می توانم روز جمعه مقابل شاهین بازی كنم. تمام تلاش خود را كرده ام كه آماده شوم و خیلی دوست دارم از اول بازی در تركیب تیم باشم. فارس: فكر می كنی این فرصت به تو داده شود؟ امیدوارم كه به من اعتماد شود. از نظر بدنی مشكلی ندارم و به لحاظ روحی هم در شرایط خوبی هستم و فقط منتظر یك فرصتم. فارس: شرایط استقلال بعد از باخت به نفت چطور است؟ شكست ما مقابل نفت خیلی بزرگ جلوه داده شد و عده ای سعی كردن حواشی را به تیم نزدیك كنند اما با تدبیر مدیریت این مشكل برطرف شد و مطمئن هستم كه با پیروزی مقابل شاهین به جایگاه قبلی خود بازمی گردیم. فارس: مطمئنی كه شاهین را شكست می دهید؟ اطمینان دارم چون تیم تمرینات بسیار خوبی داشته است و بچه ها بعد از بازی با نفت متوجه شدند وقتی تیم می بازد چه مشكلاتی به وجود می آید. فارس: بحث معاوضه ات با زنیدپور چه بود و چرا مطرح شد؟ فتح الله زاده می گفت چنین چیزی صحت ندارد و به مدافعان نیاز دارند. من هم نمی دانم چرا این مسئله مطرح شد. شاید مسئولان استیل‌آذین كه به مدافع نیاز داشتند این بحث را مطرح كردند. حتی در برهه ای از زمان هم به من پیغام دادند اما گفتم بازیكن باشگاه استقلال هستم و باید با آنها صحبت كنند. خوشحالم كه باشگاه استقلال به پای بازیكن خود می ایستد و روی ما حساب باز كرده است. خودم هم می دانستم این اتفاق رخ نمی دهد. به هر حال من تابع تصمیمات باشگاه هستم. فارس: در مصاحبه ای گفته بودی خواهان رضایتنامه ات شده ای؟ در یك مقطعی از نظر روحی مشكلاتی داشتم و می خواستم حمایت شوم و بازی كنم به همین دلیل با باشگاه صحبت كردم كه اگر به من اعتمادی نیست بدون رودربایستی بگویند. چون هم برای من تیم هست و هم برای استقلال بازیكن. در همان صحبت ها گفتند مشكلی نیست و اعتماد وجود دارد و من هم روحیه گرفتم كه با انگیزه بیشتری تمرین كنم. مطمئن هستم كه اگر مقابل شاهین بازی كنم شرایط خوبی برایم پیش می آید.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هادی شكوری و اخبار حول و حوش این بازیكن طرفداران استقلال را به یاد دو، سه ماه پیش می‌اندازد آن زمان كه هر روز خبری در مورد خروج امیدرضا روانخواه و سیدمهدی سیدصالحی از فهرست بازیكنان استقلال به گوش می‌رسید. البته در این میان یك تفاوت فاحش وجود دارد و آن این است كه روانخواه و سیدصالحی بلافاصله پس از اطلاع از انتشار چنین اخباری به تكاپو می‌افتادند تا این اخبار در حد شایعه باقی بماند و نشان می‌دادند كه تمایلی به خروج از فهرست بازیكنان استقلال ندارند اما شكوری برخلاف این دو نفر كه هم‌تیمی‌هایش هم هستند، خودش پیش قدم شده و برای خروج از لیست استقلال با مسوولان باشگاه وارد مذاكره شده است. اصل ماجرا را از زبان خودش شنیدیم. از مصدومیت چه خبر؟ دیگر فراموش كرده‌ام. الان حدود یك ماهی می‌شود كه كنار تیم تمرین فوتبال می‌كنم و حتی در آبادان هم می‌توانستم به میدان بروم. از هفته قبل آماده شدی؟ خیر! حتی داربی را هم می‌توانستم بازی كنم. دكتر اجازه داده است؟ بله. مشكلی نیست. یعنی می‌توانی برابر شاهین بوشهر بازی كنی؟ صددرصد. حتی با توجه به محرومیت امیرحسین صادقی این انگیزه را هم دارم كه با صلاحدید كادر فنی بازی كنم. می‌توانی 90 دقیقه بازی كنی؟ خودم كه احساس می‌كنم مشكلی ندارم. بحث معاوضه و رفتنت از استقلال تا چه حد صحت دارد؟ خیلی از این بخش از اخبار منتشر شده (معاوضه) مطلع نیستم اما هفته پیش خودم با مسوولان باشگاه در مورد پیشنهاداتی كه دارم و دریافت رضایتنامه‌ام صحبت كردم. كسی ناراحت نشد؟ نه! پاسخ مثبت بود یا...؟ ... خیر! با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی كادر فنی در مورد من تصمیمی برای رفتن ندارد و مسوولان باشگاه گفتند كه به تمرین كردن فكر كنم. استیل‌آذین تو را خواسته است؟ حقیقت این است كه در این مدت از دو، سه باشگاه پیشنهاد داشتم و اتفاقا همه آنها راهم به معاون اول باشگاه (نظری جویباری) گفتم اما جواب منفی بود. حاضری با بازیكن دیگری معاوضه شوی؟ برای من تفاوتی ندارد. دوست دارم بازی كنم و البته امیدوارم این اتفاق در تیم خودم برایم بیفتد. چون استقلال را دوست دارم و چند سالی است كه با این تیم و هوادارانش زندگی می‌كنم به همین خاطر اولویتم بودن در استقلال است اما... ... چون مدافع زیاد دارید چنین تصمیمی گرفته‌ای؟ خیر! به هر حال تیمی مثل استقلال كه در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی بازی می‌كند باید هم در هر پست چند بازیكن داشته باشد. من فقط می‌خواستم شرایطم را بدانم كه حالا متوجه شدم از طرف كادر فنی حرف در مورد رفتن یا نخواستن من مطرح نیست. مظلومی حرفی با خودت نزده است؟ نه! اتفاقا ایشان تمرینات مرا زیر نظر دارد و هر روز هم تاكید می‌كند كه خودم را آماده نگه دارم. اوضاع دفاعی استقلال را چطور تحلیل می‌كنی؟ بچه‌ها تا اینجا خوب كار كرده‌اند و به هر حال گاهی اوقات هم اشتباهاتی رخ می‌دهد كه اجتناب‌ناپذیر است. رابطه‌ات با هم‌پستی‌هایت چطور است؟ خوب است. البته این شرایط در كل تیم وجود دارد و همه بچه‌ها یكدل هستند و این از نقاط قوت استقلال محسوب می‌شود. ته دلت چه می‌گوید. دوست داری بروی یا بمانی؟ حقیقت این است كه دوست دارم بمانم و منتظر یك فرصت هستم كه به میادین برگردم. كارنامه من در دو فصل گذشته مشخص است و هر بار كه به میدان رفته‌ام ضمن كمك به خط دفاعی حتی در امر گلزنی هم برای استقلال نقش داشته‌ام و متاسفانه مصدومیت‌های مكرر مرا از فوتبال عقب انداخته است. در این سه فصل (هشتم، نهم و دهم) بزرگ‌ترین مانع من برای پیشرفت بیشتر فقط آسیب‌دیدگی بوده است كه امیدوارم این بار دیگر چنین مشكلی برایم به وجود نیاید. استقلال 2 بار برابر نمایندگان جنوب شكست خورده است. فكر نمی‌كنی برابر شاهین بوشهر این طلسم شكسته شود یا...؟ صددرصد. ما در طول 14 هفته فقط دو بار شكست خورده‌ایم و به گفته تمام كارشناسان در هر دو بازی كل تیم دارای اشكالاتی بوده كه اسباب رقم خوردن این دو باخت را فراهم كرده است وگرنه ما اگر استقلال هفته‌های دیگر بودیم الان بدون باخت كارمان را دنبال می‌كردیم. به هر حال برای هر تیمی پیش می‌آید كه همیشه یكدست و یك شكل بازی نكند و فكر می‌كنم در این میان قرعه خوش‌شانس به نام حریفان جنوبی ما تا اینجای كار خورده است وگرنه همین هفته خواهید دید كه استقلال چطور سومین نماینده جنوب را در آزادی مغلوب خواهد كرد.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
از چهره بازیکنان استقلال در فرودگاه اهواز کاملا می‌شد حدس زد که چقدر از نتیجه بازی ناراحت هستند. ابروهای درهم کشیده آنها نشان می‌داد منتظر جرقه‌ای هستند تا حرف‌های دل خود را بیرون بریزند. همین که یکی از هواداران گفت: «وقتی چهار پنج بازیکن را عوض می‌کنند و دست به ترکیب برنده می‌زنند اینطوری هم نتیجه می‌گیرند.» سفره دل مبعلی هم باز شد و رو کرد به یکی از هواداران با ناراحتی گفت: «نمی‌دانم کادر فنی چرا این کارها را انجام می‌دهد. چرا شریفات را داخل زمین گذاشت. شریفات که تجربه این بازی را نداشت برای چه دسوزا را بازی نداد.» حرف‌های مبعلی، هواداران داخل فرودگاه را تحریک کرد تا حرف‌های خود را به زبان بیاورند. جای کادر فنی استقلال خالی بود تا حرف های مبعلی و تعداد دیگری از بازیکنان استقلال را ببینند. این شکست که جشن تولد آقا ایمان را به هم زده بود و 400 هزار تومان جریمه روی دست بازیکنان استقلال گذاشته بود، استقلالی‌ها را اذیت می‌کرد. حالا همه مقصر بودند و هیچ کس هم مقصر نبود! البته این وسط داورهای بازی شانس آوردند که کسی به فکر گیر دادن به آنها نیفتاد و استقلالی‌ها انگشت انتقادات را به طرف خود نشانه رفته بودند. اینطور که گفته می‌شود با این باختی که استقلال آورده و سقوط یک پله‌ای فعلا آب و هوای تیم ابری شده و همه دنبال مقصر اصلی می‌گردند. شاید هم غرغر کردن یکسری از بازیکنان و گاف‌هایی که از بعضی دیگر از استقلالی‌ها در جریان بازی داده‌اند باعث شود مظلومی برای بازی با شاهین بوشهر دست به تغییراتی در ترکیب زده و بعضی از بازیکنان را دوباره روی نیمکت بنشاند. این احتمال هم وجود دارد نیم فصل که فتح‌الله‌زاده قول جابجایی بازیکنان را داده است، بعضی از استقلالی‌هایی که از این تیم رفته‌اند بازگشته و تعدادی از بازیکنان ناراضی از استقلال جدا شوند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم در جام جهانی آینده حضور داشته باشم و دوست ندارم این مسابقات را از تلویزیون تماشا كنم. محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط خود و همچنین مصاحبه‌ای كه امروز از او در برخی روزنامه‌ها به چاپ رسیده صحبت‌هایی انجام داده كه متن آن را در زیر می‌خوانیم: * دوباره علیه قطبی صحبت كرده‌ای؟ - اصلا این طور نیست. صبح امروز كه روزنامه‌ها را دیدم متوجه شدم كه یك خبرگزاری از من مصاحبه‌ای زده كه صحت ندارد. از سه ماه پیش كه در خصوص تیم ملی صحبت كرده‌ام هیچ حرفی در مورد افشین قطبی مطرح نكردم و نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم. * یعنی در خصوص مشكلات و اختلافاتی كه به نظر می‌رسد جدی شده حرف نمی‌زنی؟ - من اختلاف خاصی ندارم ولی می‌دانم كه یك سرمربی حق دارد بازیكنان دلخواه خود را به تیم ملی دعوت كند. درست است كه پیراهن تیم ملی بر همه چیز ارجحیت دارد اما علاقه‌ای ندارم با كادر فعلی كاركنم ضمن آنكه حالا كه شما این سؤال را پرسیده‌اید این حرف را زدم. باز هم تأكید می‌كنم كه سه ماه است در خصوص افشین قطبی و سرمربی تیم ملی مصاحبه‌ای انجام ندادم. البته با توجه به تغییر و تحولاتی كه بعد از جام ملت‌های آسیا در تیم ملی رخ خواهد داد انگیزه زیادی دارم و نمی‌خواهم جام جهانی 2014 برزیل را از خانه تماشا كنم و می‌خواهم یكی از دروازه‌بانان تیم ملی كشورم در این مسابقات باشم. * پس مصاحبه علیه افشین قطبی را تكذیب می‌كنی؟ - وقتی من در مورد هم‌پستی خودم در یك تیم اظهارنظر نمی‌كنم چگونه می‌توانم علیه سرمربی تیم ملی حرفی بزنم. من این حرف‌ها را نزدم و این صحبت‌ها زاییده خیال برخی دوستان در یك سایت خبری است. * شرایط استقلال چه طور است؟ ظاهرا باخت به صنعت نفت تیم را دچار بحران كرده است؟ - بحرانی وجود ندارد و فكر می‌كنم شكست به موقعی را متحمل شده‌ایم. فوتبال برد و باخت دارد و این هم جزو جذابیت‌های این ورزش است. ما از صدر جدول دور نشده‌ایم و حریفان روبه روی ما دیدارهای سختی را پیش رو دارند. معتقدم با یكی دو بازی خوب می‌توانیم شرایط خوبی را كسب كنیم. * خودت در چه شرایطی قرار داری؟ - خدا را شكر می‌كنم با تمام توان در تمرینات حضور دارم و دو سه روزی است كه بدون درد تمرین می‌كنم. امیدوارم بتوانم در دیدارهای آینده برای تیمم مؤثر باشم. * به عنوان سؤال آخر در خصوص زشتی‌های فوتبال كه در آبادان و بین تماشاگران رخ داده چه صحبتی داری؟ - در حین مسابقه زیاد حواسم به این مسئله نبود اما عكس‌های این صحنه را دیدم. باید بگویم برای فوتبال متاسف هستم كه برد و باختش این قدر مهم است كه جان چند جوان را به خطر می اندازد. امیدوارم مسئولان ذیربط و به خصوص ریاست كمیته انضباطی با این مسائل برخورد كنند چون ما نباید فوتبال را به هر قیمتی بخواهیم و باید سلامت انسان‌ها از همه چیز برایمان مهمتر باشد.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
استقلال در دو، سه اخیر یكی از پرسروصداترین تیم‌های لیگ برتری لقب گرفت. در این میان موضوع اختلاف پرویز مظلومی و ناصر حجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد هر چند كه استقلالی‌ها سعی می‌كنند اتفاقات اخیر را تكذیب كنند. خبرنگار سایت گل در خصوص مسائل اخیر و آخرین وضعیت استقلال گفت‌وگویی را با ایمان مبعلی انجام داد كه حرف‌های این بازیكن را می‌خوانید. *مثل اینكه استقلال شرایط خوبی ندارد؟ تیم ما بعد از 12 هفته شكست خورد كه همین موضوع مشكلاتی را به وجود آورد. البته بعضی‌ها هم می‌خواهند از این باخت سواستفاده كنند ولی استقلالی‌ها باید حواس‌شان جمع باشد. هیچ كس به اندازه خودمان نمی‌تواند به تیم كمك كند و باید كاری كنیم كه نبازیم و حاشیه هم ایجاد نشود. *اختلاف مظلومی و حجازی صحت دارد؟ این مسائل به من مربوط نمی‌شود و بهتر است از خودشان سوال كنید. من یك بازیكن هستم و به این مسائل فكر نمی‌كنم. *ولی می‌گویند حجازی با بازیكنان تند صحبت كرده و همین موضوع ناراحتی شما و مظلومی را به همراه داشته؟ من اولین بار بود كه می‌دیدم آقای حجازی در زمین تمرین با بازیكنان حرف می‌زند و شاید بعضی از بازیكنان از حرف‌های او ناراحت شده باشند. آقای حجازی انسان قابل احترامی است و بدون شك خواهان موفقیت استقلال است. از طرفی مظلومی هم سرمربی‌ است و او هم می‌خواهد نتیجه بگیرد. اگر هم سوتفاهمی بین این دو نفر به وجود آمده است، امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود تا استقلال از این مسائل ضربه نخورد. *بحث ساندویچ‌ خوردن بازیكنان استقلال هم سوژه جالبی است، نه؟ من نمی‌دانم چه كسانی ساندویچ خوردن ولی مثل اینكه آقای مظلومی از این موضوع ناراحت شده بود. *از این مسائل فاصله بگیریم. وضعیت خودت چطور است؟ من مشكل خاصی ندارم و آماده هستم. *از نیمكت‌نشینی مقابل صنعت نفت ناراحت شدی؟ هر فوتبالیستی از نیمكت‌نشینی ناراحت می‌شود ولی من اعتراض نمی‌كنم. شاید نظرم با نظر سرمربی فرق داشته باشد ولی دوست ندارم حرفی بزنم كه ناراحتی به وجود بیاید. من یك روز سرمربی خواهم شد و هیچ وقت نمی‌خواهم بازیكن مقابل قرار بگیرد. *مجتبی جباری هم كه باز مصدوم شد. ما فقط در دو، سه بازی كنار هم قرار گرفتیم و این اواخر شناخت خوبی از هم داشتیم. از این اتفاق ناراحتم و دعا می‌كنم كه جباری دیگر هیچ وقت مصدوم نشود.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فرهاد مجیدی یكی از سه ایرانی كاندیدای دریافت توپ طلای بهترین بازیكن سال 2010 آسیاست. او برای رسیدن به این افتخار باید با 14 نفر دیگر رقابت كند. فرزاد مجیدی، برادر فرهاد در این خصوص صحبت جالبی را مطرح می‌كند كه به نظر می‌رسد حرف دل فرهاد هم باشد. از اینكه فرهاد به عنوان یكی از نامزدهای دریافت توپ طلای آسیا است چه احساسی داری؟ خب خیلی خوشحالم. فرهاد مزد زحمات خود را گرفت. اگر از بحث برادری و حتی استقلالی بودن فرهاد هم خارج شویم، انتخاب او یك افتخار برای فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. نه تنها فرهاد كه دو نفر دیگر هم اعتبار فوتبال ایران در آسیا هستند. چقدر امیدواری در آخر توپ طلا را در دستان برادرت ببینی؟ فكر می‌كنم فرهاد در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا عملكرد بسیار خوبی داشت. از طرف دیگر فكر می‌كنم مسوولان AFC بازی‌های داخلی كشورها ازجمله ایران را هم دنبال می‌كنند. امسال هم كه فرهاد مثل فصل قبل خیلی خوب كار كرده است. جدا از بحث برادری، واقعا نظرم این است كه فرهاد لیاقت این عنوان و دریافت توپ طلا را دارد اما خب اگر فرهاد هم نشد، امیدوارم یكی دیگر از ایرانی‌ها به این مهم برسند. هم من و هم فرهاد با تمام وجود آرزو داریم این افتخار به فوتبال ایران برسد. هم برادرم، هم بنگر و هم فرشید طالبی، همگی لیاقت این افتخار را دارند. راستی نظرت در مورد نظرسنجی برنامه نود و دوم شدن فرهاد چیست؟ در وهله اول به محمد نوری تبریك می‌گویم. به هر حال فكر می‌كنم باید به اتفاقات آن شب احترام گذاشت. SMSها نظر مردم بود و نظر مردم همیشه و تحت هر شرایطی قابل احترام است اما خب باید در نظر گرفت كه یك بازیكن در باشگاه خود و میان هواداران چه جایگاهی دارد. فكر می‌كنم جایگاه و حق فرهاد دوم شدن نیست اما خب با تمام این حرف‌ها، باز هم به محمد نوری تبریك می‌گویم. از شرایط خودت هم بگو. خدا را شكر بد نیستم. بعد از اتفاقاتی كه آقای فیروز كریمی سرم آورد تا آخر عمرم او را نخواهم بخشید. كاری كه او انجام داد به معنای واقعی كلمه غیرورزشی و غیرفرهنگی بود. دو ماه بود كه با تیم تمرین می‌كردم و قرارداد هم بسته بودم و حتی در هیات فوتبال ثبت هم شده بود اما فیروز كریمی به خاطر مسایلی كه با فرهاد داشت و یك اختلاف شخصی من را كنار گذاشت. در تمرین پایم مو برداشت، اما به باشگاه نامه زد كه رفته تهران و با پای شكسته برگشته است! در حالی كه خودش خوب می‌دانست من در تمرین مصدوم شدم. در جلسه‌ای كه با باشگاه داشتیم هم به من گفتند از همان روز اول می‌دانستیم كه كریمی با تو مشكل دارد و حتی به او گفتیم اگر فرزاد مجیدی را نمی‌خواهی زودتر بگو اما به هر حال من با گسترش فولاد قرارداد خوبی هم بسته بودم. با دو ماه تمرین نصف پول قراردادم را گرفتم و آمدم. این وسط من ضرر نكردم، آقای كریمی را به همان قرآنی واگذار كردم كه در مسابقات كنار زمین در دست می‌گیرد. حالا چه كار می‌كنی؟ با تیمی به توافق نرسیدی؟ انفرادی تمرین می‌كنم و بدنم را آماده نگه می‌دارم. نمی‌خواهی به استقلال برگردی؟ با تمام وجود برای موفقیت استقلال دعا می‌كنم. اگر بخواهند با تمام وجود در خدمت استقلال خواهم بود. اگر هم نه كه مثل یك هوادار باقی خواهم ماند. خودت صحبت نمی‌كنی تا برگردی؟ با هیچ‌كس صحبت نكردم و صحبت هم نمی‌كنم. گفتم كه اگر مرا بخواهند، در خدمت تیم محبوبم خواهم بود. با این حساب برای آینده چه برنامه‌ای داری؟ فعلا كه فكری ندارم. اصلا هنوز نمی‌دانم كه بمانم یا بروم. با این شرایط فوتبال و امثال آقای كریمی كه در آن كار می‌كنند، آدم فراری می‌شود. فكر می‌كنم در این شرایط قید فوتبال را بزنم بهتر باشد و راحت‌تر باشم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هافبک چپ پای استیل‌آذین گفت: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم. "میلاد زنیدپور" طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره وی با باشگاه استقلال برای جدایی از تیم استیل‌آذین گفت: طی روزهای گذشته صحبتهایی در این خصوص مطرح شد که من به هیچ عنوان در جریان آن نبوده و در حال حاضر هم تمایلی به تأمل در این موضوع ندارم. وی ادامه داد: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم چون با این تیم قرارداد دارم و در ازای پولی که می‌گیرم برای تیمم بازی می‌کنم پس دلیلی ندارد در این میان بخواهم با باشگاههای دیگر وارد مذاکره شوم. هافبک چپ پای استیل‌آذین تصریح کرد: درست است که استیل‌آذین طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده اما اینها باعث نخواهد شد تا به جدایی از این تیم فکر کنم. استیل‌آذین در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما باشگاه، کادرفنی و همه ما بازیکنان، این تیم را دوست داریم و تنها فکرم هم این است که برای تیمم مفید باشم تا هر چه زودتر شرایط استیل‌آذین به روال ایده‌آل بازگردد. وی در پایان گفت: نتایج استیل‌آذین در تصمیم‌گیری من بی‌تأثیر است و تأکید می‌کنم که هیچ صحبتی با باشگاههای پرسپولیس و استقلال نداشتم؛ اگر هم صحبتی مطرح شده من در جریان آن نیستم و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد روال منطقی‌اش آن است که باشگاهها با هم وارد مذاکره شوند، نه اینکه من بخواهم مستقیما تصمیم بگیرم. زنیدپور در مورد بازی دیروز تیمش مقابل راه آهن افزود: نمی دانم چرا نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
من از سن 19 سالگی به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شدم و الان وقت آن نیست كه من در اردوهای تیم ملی تمرین كنم ولی بازی نكنم. من نه از تیم ملی خداحافظی كرده‌ام و نه بی‌انگیزه هستم ولی باید به من شانس داده شود. من نمی‌خواهم مثل یك حریف تمرینی كشتی باشم 2010/11/9 13:43:00 Share Share محمدمحمدی mohammad Mohammadi گالری عکس زوم محمدمحمدی mohammad Mohammadi سایت گل ـ ‌محمد محمدی دروازه‌بان استقلال در فهرست جدید افشین قطبی هم جا نداشت. این موضوع باعث تا او تبدیل به سوژه روزنامه‌ها شود و حاشیه‌هایی برای این دروازه‌بان به وجود بیاید. روزنامه‌های روز دوشنبه به نقل از یك خبرگزاری از قول محمدی حرف‌هایی علیه قطبی زده‌اند كه به گفته خودش صحت نداشت. او در مورد ماجراهای اخیر گفت‌وگوی مفصلی را با خبرنگار سایت گل انجام داد كه حرف‌هایش را می‌خوانید. *مثل اینكه از مصاحبه‌ای كه از قول تو زده بودند به شدت ناراحتی؟ من گفتم كه به هیچ عنوان آن حرف‌ها را نزدم و آن خبرگزاری گویا از من نقل قول زده بود و حتی قرار بود خودشان این موضوع را تكذیب كنند. من به هیچ عنوان درباره قطبی اظهارنظری نكردم ولی یكسری آدم‌ها در مورد من شیطنت كردند كه می‌دانم این موضوع از كجا آب می‌خورد. *تو اولین‌باری كه به تیم ملی دعوت شدی، دعوت قطبی را رد كردی. اینطور نیست؟ بله. من به دلیل مشكلات خانوادگی نتوانستم بروم و عذرخواهی كردم. *به دلیل مشكلات خانوادگی نرفتی یا نمی‌خواستی نیمكت‌نشین شوی؟ خیر، من در آن زمان مشكل شخصی داشتم به همین دلیل نرفتم. در حال حاضر هم اگر قرار باشد به تیم ملی بروم فقط برای بازی كردن خواهم رفت. چون می‌خواهم به تیم ملی كمك كنم. *این تفكر تو غیرمنطقی نیست؟ كاری به این موضوع ندارم كه منطقی هست یا نیست. من از سن 19 سالگی به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شدم و الان وقت آن نیست كه من در اردوهای تیم ملی تمرین كنم ولی بازی نكنم. من نه از تیم ملی خداحافظی كرده‌ام و نه بی‌انگیزه هستم ولی باید به من شانس داده شود. من نمی‌خواهم مثل یك حریف تمرینی كشتی باشم. *ولی قبول داری عبور از سیدمهدی رحمتی سخت است؟ مهدی رفیق من است و الان مستحق قرارگرفتن درون دروازه تیم ملی است. من نمی‌گویم او را بیرون بگذارند و من را وارد دروازه‌ كنند ولی باید به من شانس داده شود. من با گلرهای بزرگی رقابت كرده‌ام و این حق من است كه برای خودم شانس بخواهم. *یعنی اگر به تو شانس بازی بدهند، اطمینان داری كه دروازه‌بان شماره یك می‌شوی؟ من دنبال شماره یك و دو نیستم و هدفم كمك كردن است ولی هر بازیكنی باید شانس بازی داشته باشد. بهتر است كادرفنی به من شانس بازی بدهد تا ببینند می‌توانم كمك كنم یا خیر. *تو توقع داشتی در این اردو دعوت شوی؟ بله، انتظار داشتم دعوت شوم. صحبت‌هایی قبل از دربی با من انجام شده بود و قرار شد اگر خوب بازی كنم برای بازی با نیجریه دعوت شوم. ولی به هر حال اتفاقات دیگری افتاد و من آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم. *قبل از دربی قطبی با تو حرف زد یا اطرافیانش؟ اطرافیان آقای قطبی بودند. *تو در این فصل در چند بازی هم نیمكت‌‌نشین بودی و آیا با این شرایط انتظار تو برای دعوت شدن منطقی است؟ به نظر من مردم بهترین قاضی هستند. من در این فصل چند بار از ناحیه زانو، كمر و انگشت دست مصدوم شدم و بدشانسی آوردم اما هر موقع بازی كردم عملكرد خوبی داشتم. من مقابل سپاهان،‌ پرسپولیس،‌ ذوب آهن، صبا، پیكان، نفت و ... بازی كردم و فكر نمی‌كنم عملكرد بدی از خود بر جای گذاشتم. *اگر برای جام ملت‌های آسیا دعوت شوی، حاضری كه به تیم ملی بروی؟ بله، حاضرم بروم چون جام ملت‌ها هم یك شانس است ولی باز هم می‌گویم كه من نمی‌خواهم فقط برای تمرین بروم و دنبال شانس هستم.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مدافع تیم استقلال اعتقاد دارد نباید به خاطر یک باخت از این تیم انتقاد شود زیرا آبی‌پوشان تاکنون فوتبال زیبایی ارائه داده و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. "حنیف عمران‌زاده "در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: شکست استقلال در لیگ بعد از 11 هفته رقم خورد و تیم ما هرگز مستحق انتقادات کارشناسان و مطبوعات نیست. وی ادامه داد: نمی‌دانم بر چه اساس می‌گویند نفت مقابل استقلال شایسته پیروزی بود. ما نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی آنها 2 توپ روی دروازه ما آورند و گل زدند. عمران‌زاده با اشاره به اشتباهات خط دفاعی گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است. مدافعان تیم ما هم که از روی عمد اشتباه نکرده‌اند بلکه می‌خواستند توپ را دفع کنند ولی توپ تبدیل به گل شد. وی ادامه داد: اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد نیست. در بازیهای 3 امتیازی جبران 4 امتیاز اختلاف کار سختی نیست. تیم ما شرایط بدی ندارد و مطمئن باشید به زودی به صدر جدول برمی‌گردیم. عمران‌زاده گفت: اصلا قبول ندارم تیم ما بعد از دربی مغرور شده است. بعد از دربی در 4 بازی 2 برد یک تساوی و یک باخت داشتیم که فکر نمی‌کنم نتایج بدی باشد ضمن اینکه معتقدم پیروزی در دربی به کل لیگ می‌ارزد. وی با اشاره به اخبار حاشیه‌ای استقلال طی روزهای اخیر اظهارداشت: خبری از حاشیه در استقلال نیست. عده‌ای دیدند استقلال حاشیه ندارد به همین دلیل وقتی به نفت باختیم این شکست را پیراهن عثمان کردند تا به آنچه می‌خواهند برسند. استقلال علاوه بر اینکه خوب بازی می‌کند نتایج خوبی هم گرفته و در آرامش کامل به سر می‌برد. عمران‌زاده در پایان درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و تیم ضعیفی نیست. ما در آزادی محکوم به برد هستیم زیرا هوادارانمان فقط پیروزی می‌خواهند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
"بیژن کوشکی" از امروز(سه شنبه) پا به توپ می‌شود تا خود را برای دیدار مقابل شاهین بوشهر آماده کند. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، با توجه به محرومیت صادقی از دیدار مقابل شاهین بوشهر کادر فنی روی کوشکی حساب ویژه‌ای باز کرده بود که این بازیکن نیز مصدوم شد اما با تلاش کادر پزشکی آبیها مصدومیت مدافع استقلال تا حدود زیادی برطرف شده و از امروز در تمرینات گروهی پا به توپ می‌شود تا خود را برای بازی روز جمعه آماده کند.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
دروازه بان تیم استقلال تهران می گوید هرگز صحبتی علیه سرمربی تیم ملی انجام نداده است. "محمد محمدی" در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) گفت: در شرایط فعلی به حضور در تیم ملی فکر نمی کنم و علیه افشین قطبی هم حرف نزده ام. وی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز من روی موفقیت استقلال است و به موضوع دیگری فکر نمی کنم. استقلال شرایط حساسی دارد و من هم ترجیح می دهم با تمام توان در خدمت تیمم باشم. محمدی درپایان گفت: امیدوارم با غلبه بر شاهین باخت هفته گذشته را جبران کنیم.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()