137b0X0:  دست شاهین برای ما رو شده است اما دست ما نه! / برهانی: این بار استقلال واقعی به مصاف شاهین می‌رود
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم كرمانی استقلال آن قدر بازی نكرده كه كم‌كم هواداران او را فراموش كرده‌اند. او در روزی كه همه انتظار دیدنش را می‌كشیدند هم فرصت حضور در میدان را پیدا نكرد تا همچنان از یادها دور و دورتر شود.
آرش! چرا جمعه گذشته (برابر شاهین) به میدان نرفتی؟
این با تشخیص كادرفنی بود. من سه هفته مصدوم بودم و فقط پنج- شش جلسه با تیم تمرین كردم با این حال فكر می‌كردم 20 دقیقه به میدان بروم كه اینگونه نشد و كادرفنی تشخیص داد كه بازی نكنم.
حالا از این برد چه احساسی داری؟
طبیعی است كه خوشحال باشم.
اما استقلال خوب كار نكرد!
فكر می‌كنم گرفتن سه امتیاز در این شرایط كه تیم‌های صدر جدول در حال رقابت با هم هستند بیشتر از هر چیز اهمیت داشت. حتی زیبا بازی كردن.
وقتی بیرون بودی از این بازی حرص‌وجوش نمی‌خوردی؟
بیشتر از حرص و جوش نگران موقعیت‌هایی بودم كه شاهینی‌ها روی دروازه ما ایجاد می‌كردند. آنها در اواخر بازی فشار بی‌امانی را وارد كردند و می‌خواستند به گل برسند كه البته ما خوش‌شانس بودیم كه بازیكنانشان توپ را از یك قدمی به بیرون می‌زدند.
فكر می‌كنی این بازی اتفاقی بود؟
صددرصد. این اولین بازی استقلال كه نبود. ما پیش از این 14 بار دیگر به میدان رفته بودیم و همه به قدرت و توان تهاجمی استقلال ایمان دارند بنابراین هواداران مطمئن باشند كه در نیم فصل دوم این نوسانات كمتر خواهد شد.
خیلی‌ها برد استقلال را پای اشتباهات داوری گذاشتند!
این خیلی‌ها سعی دارند كه از این طریق استقلال را به حاشیه ببرند اما تیم ما بزرگ‌تر از آن است كه با چنین مسایلی به حاشیه برود.
اینكه باز هم باید هفته آینده به مصاف شاهین بروید را چطور می‌بینی؟
خیلی جالب است كمتر چنین شرایطی پیش می‌آید كه دو تیم ظرف یك هفته دو بار با هم بازی كنند. البته مطمئن هستم این بار اتفاقات بازی جمعه گذشته رخ نخواهد داد و ما با شناختی كه حالا از شاهین به دست آورده‌ایم فوتبال قابل قبولی انجام نخواهیم داد.
اما آنها هم شما را شناخته‌اند!
همه می‌دانند كه این بازی، بازی اصلی استقلال نبوده است. پس اگر كادرفنی شاهین بخواهد این بازی آخر را ملاك قرار دهد به نفع ماست چرا كه این استقلال هرگز شبیه استقلال واقعی كار نكرده وگرنه هرگز این همه حرف و حدیث به راه نمی‌افتاد.
فكر می‌كنی شنبه آینده در تركیب خواهی بود؟
همه تلاشم را در تمرینات به كار گرفته‌ام تا به تركیب اصلی برسم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن کوشکی مدافع تیم استقلال گفت: برای ما در بازی با شاهین مهم کسب نتیجه بود که به آن رسیدیم. فوتبال برد و باخت دارد و توان فنی استقلال آنقدر بالا بود که با زدن دو گل در نیمه اول نتیجه بازی را از آن خود کند.
وی ادامه داد: به نوعی فکر می‌کنم شرایط جدول باعث شد که بازی کیفیت لازم را نداشته باشد اما فراموش نکنیم تیمی که دو موقعیت و حمله را به دو گل تبدیل می‌کند قطعا تیم باکیفیت فنی بالاست. با این حال این بازی برای ما مثبت بود از آن جهت که شناخت بیشتری نسبت به شاهین پیدا کردیم و حالا می‌توانیم بازی بهتری را مقابل آنها انجام دهیم.
کوشکی در پایان گفت: این بازی حساسیت بیشتری نسبت به بازی قبل دارد چون تک حذفی است، بنابراین تنها برای شکست شاهین به میدان می‌رویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم فوتبال استقلال مصاحبه خود مبنی بر اینکه از جریمه شدن از سوی باشگاه بی‌خبر است را تکذیب کرد.
میلاد میداودی در گفت و گو با سایت شخصی اش مصاحبه درج شده در خروجی یکی از سایت های خبری مبنی بر اظهار بی اطلاعی از جریمه شدن توسط باشگاه را تکذیب کرد و گفت: درباره مسائل اخیر، فعلا مصاحبه ای انجام نمی دهم و ترجیح می دهم وارد حاشیه نشوم.
وی ادامه داد: ضمن احترام به تمامی خبرنگاران، به دلیل حساسیت مسابقات آینده استقلال تهران و تیم ملی ایران، فعلا مصاحبه ای انجام نمی دهم و اگر مطلب خاصی وجود داشته باشد، از طریق سایت شخصی ام منتشر خواهد شد. به خاطر حفظ آرامش استقلال سکوت می کنم و نمی خواهم در حاشیه های اخیر شریک باشم.

سایت شخصی میداودی در ادامه نوشته است: "در همین راستا قابل ذکر است که حوالی ساعت 14 روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه مصاحبه ای از زبان میلاد میداودی در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که بعد از پیگیری این بازیکن و تماس های مکرر با مسئولان خبرگزاری مورد نظر، مصاحبه غیر واقعی از روی خروجی خبرگزاری منتشر کننده آن حذف شد.
میداودی از صبح روز شنبه بیست و یکم آبان ماه در اردوی تیم ملی شرکت کرده و ضمن پوزش از خبرنگارانی که در محل تمرین تیم ملی حضور داشتند، از انجام مصاحبه درباره مسائل اخیر تیم استقلال خودداری کرد.
میلاد میداودی پیش از این نیز اعلام کرده بود: هر گاه مصاحبه ای با خبرگزاری یا روزنامه ای انجام بدهم، آن مصاحبه را در همین سایت قرار می دهم و سایر مطالبی که از زبانم منتشر شود، غیر واقعی است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیدرضا روانخواه در خصوص پیروزی تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه دادیم اما در دقایق پایانی نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و همین، فرصت خوبی برای آنها شد تا چند موقعیت روی دروازه‌ ما ایجاد کنند.
وی ادامه داد: نتایج خوب استقلال در هفته‌های ابتدایی توقع هواداران را از تیم بالا برد و ما تلاش می‌کنیم تا بار دیگر آن روند را از سر بگیریم.
روانخواه در خصوص داوری این بازی نیز تصریح کرد: به نظر من هر دو پنالتی اعلام شده از سوی داور صحیح بود و قضاوت بخشی‌زاده در این بازی مشکلی نداشت.
روانخواه در پایان درباره اینکه بعد از 8 ماه دوری،‌در ترکیب ثابت تیم به میدان رفت نیز یادآور شد: خوشحالم که حضورم در ترکیب ثابت با پیروزی استقلال همراه بود و امیدوارم روند این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و وضعیت خودش صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* ظاهرا برای بازی‌های آینده استقلال آماده شده‌ای؟
برای بازی مقابل شاهین هم مشکلی نداشتم اما به خاطر شرایط بازی مربیان تشخیص دادند بازی نکنم.

* پرویز مظلومی اعتقاد دارد خط حمله استقلال در چند هفته گذشته عملکرد خوبی نداشته و از آنها راضی نیست؟
بازیکنان بزرگی در خط حمله استقلال بازی می‌کنند. در لیگ همیشه چنین نوساناتی پیش می‌آید و در این چند هفته به افت خورده‌ایم اما مطمئن هستم شرایط خیلی زود عوض می‌شود و گلزنی مهاجمان ما را به زودی شاهد خواهید بود.

* فکر نمی‌کنی با بازگشتت می‌توانی مشکلات را برطرف کنی؟
همه بازیکنان سعی می‌کنند بهترین باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. مطمئن باشید که تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

* مصدومیت‌های زیاد در این فصل باعث شده جایی در جدول گلزنان نداشته باشی...
همینطور است. من 6 بازی بیشتر نتوانستم بازی کنم ولی تمام انگیزه‌ام این است که برگردم و برای استقلال گلزنی کنم.

* هواداران استقلال معتقد هستند که این تیم خوب بازی نمی‌کند. با این نظر موافقی؟
ما فقط در بازی با شاهین خوب کار نکردیم حتی اعتقاد دارم در بازی با صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم ولی موقعیت‌هایمان گل نشد. در وهله اول 3 امتیاز برای ما مهم بود که به آن رسیدیم. اینکه هواداران می‌گفتند استقلال دفاعی بازی می‌کند فقط در مسابقه گذشته رخ داد و در طول یک فصل پیش می‌آید که یک تیم افت کند اما هواداران مطمئن باشند که استقلال هیچ وقت، حتی در بدترین شرایط آمادگی برای فوتبال دفاعی به زمین نمی‌رود.

* به نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد شانس حضور در جام ملت‌ها را هم از دست داده‌ای؟
با این مصدومیت هایی که برایم پیش آمد توقعی نداشتم من را دعوت کنند چون بازی نکردم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال كه در مقابل شاهین بوشهر نزدیك بود دروازه تیم خود را با گل به خودی باز كند؛ اما وی بی دقتی دیگر مدافعان استقلال را تكرار نكرد و ضرباتش را بیرون زد.


حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم حریف به هر دری زد كه بتواند استقلال را شكست دهد اما این اتفاق برای بار دوم نیفتاد و شاهینی ها كاملاً بی دقت بودند.

وی افزود: تیم های حرفه ای نباید اشتباهات خود را به گردن حریفان بیندازند و به جای توهین به حریف و از بین بردن شادی بعد از پیروزی باید به فكر ترمیم نقاط ضعف خود باشند؛ اما شاهینی ها جنجال درست كردند و این مسئله در نهایت به ضرر خود آنها تمام شد.

عمران زاده تصریح كرد: می دانستم كه شرایط به گونه ای است كه هر چند هم بی دقت باشم گل به خودی نمی‌زنم و تمام سعی خود را بكار گرفتم كه گلی به ثمر نرسد كه مدافعان استقلال را متهم كنند.

مدافع آبی ها در پایان گفت: استقلال بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این مسئله برای ما اهمیت دارد./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایلنا: محسن یوسفی،هافبك استقلال از بازگشتش به تمرینات گروهی استقلال تا دو هفته دیگر خبر داد.
یوسفی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت:«من فعلا به صورت انفرادی در حال تمرین كردن هستم.تا دو هفته دیگر می توانم به صورت گروهی تمرین كنم.امیدوارم كه بتوانم بازگشت خوبی به بازی ها داشته باشیم.»
او گفت كه برای بازگشت به تركیب اصلی استقلال نیاز به حمایت كادر فنی دارد:«من از دو هفته دیگر می توانم تمرین كنم و این كه كی می توانم برای استقلال بازی كنم باید به تمرینات خودم و حمایت كادر فنی بستگی دارد.هر بازیكنی كه از مصدومیت برمی گردد،نیاز به اعتماد كادر فنی دارد تا بتواند به تركیب تیمش برگردد.البته تلاش خود من هم در این مورد خیلی مهم است.»
خط دفاعی استقلال در این فصل خوب كار نكرده و در 15 بازی كه از فصل می گذرد،هجده گل خورده است.با این حال یوسفی معتقد است كه مشكل دفاعی تیم مربوط به یك نفر نمی شود بلكه این مشكل به تمام تیم برمی گردد:«تیم كلا چند بازی است كه از شرایط خوبش دور شده است و این مشكل مربوط به یك نفر نمی شود.نباید در ناكامی های یك تیم،یك گروه خاص را مقصر دانست.البته استقلال، كادر فنی و مدیر عامل خیلی خوبی دارد و من مطمئنم كه آنها پیگیر مشكلات تیم هستند و خیلی زود این مشكل را حل می كنند.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایلنا: فرزاد آشوبی هافبك استقلال در واكنش به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه می‌گوی كه بازیكنان این تیم در زمین راه نمی‌روند. بعد از بازی ضعیف استقلال مقابل شاهین كه انتقادات زیادی در پی داشت،علی فتح‌الله زاده بازیكنان استقلال را تهدید به جریمه كرد. او گفت حاضر نیست پولی كه با التماس به دست می‌آورد را به بازیكنان بدهد و آنها در زمین راه بروند. فرزاد آشوبی در گفتگو با ایلنا ضعیف بازی كردن استقلال را قبول می‌كند اما معتقد است بازیكنی كم كاری نكرده است.

به نظر می‌رسد فتح‌الله زاده از بازیكنان استقلال خیلی ناراحت است. او گفته پول با التماس نمی‌گیرد تا به بازیكنانی بدهد كه در زمین راه می‌روند؟
ـ من اعتقاد دارم ما مقابل شاهین فوق‌العاده ضعیف بازی كردیم و اصلاً فوتبال بازی نكردیم. ما روز خوبی نداشتیم اما من شدیداً اعتقاد دارم هیچ بازیكنی در بازی مقابل شاهین بوشهر كم كاری نكرد چون خود بازیكن اولین آدمی است كه از كم‌كاری لطمه می‌بیند. من معتقدم باید در یك فضای آرام این ضعف‌ها را بررسی كنیم و مشكل تیم را حل كنیم.
این دفعه تو در لیست قطبی نبودی.از این موضوع ناراحت نیستی؟
ـ واقعاً خوشحالم كه در تیم ملی نیستم.
واقعاً از اینكه دعوت نشدی، خوشحالی؟
ـ بله خوشحالم. البته در این خصوص هم دلایلی وجود دارد كه فعلاً دوست ندارم آنها را مطرح كنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با قبول اینکه تیمش مقابل شاهین بوشهر بازی قابل قبولی ارائه نداده‌، امیدوار است در رقابتهای حذفی که مقابل همین تیم به میدان می‌روند جبران مافات کنند.

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی مقابل شاهین بوشهر گفت: نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که در تیم شاهین صورت گرفت آنها هجومی بازی کردند و موقعیت‌هایی را نیز بدست آوردند.

وی ادامه داد: تیمهایی که پایین جدول هستند چیزی برای از دست دادن ندارند برای همین فشار بیشتری روی سایر تیمها می‌آورند با این وجود قبول دارم که در این بازی در حد خودمان ظاهر نشدیم. همین بازی ضعیف تلنگری بود تا به خودمان بیاییم. با تمرینات خوبی که در این هفته انجام می‌دهیم در بازی حذفی مقابل همین تیم جبران اشتباهاتمان را می‌کنیم تا هم به مراحل بالاتر صعود کنیم و هم هواداران خوشحال شوند.

مدافع تیم استقلال درباره عملکرد خودش در این فصل تصریح کرد: به نظرم این فصل عملکردم مثبت بوده اما باز هم کادر فنی باید در این باره نظر بدهد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم استقلال تهران از عملکرد ضعیف تیمش در دیدار مقابل شاهین بوشهر انتقاد می‌کند.

پژمان منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: استقلال بازی خوبی مقابل شاهین به نمایش نگذاشت واگر به دنبال قهرمانی هستیم باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه دفاع تیمی استقلال ضعیف است. با ادامه این وضعیت ما دچار مشکل می‌شویم. برای قهرمان شدن نیاز به کار بیشتری داریم. استقلال پتانسیل قهرمانی دارد. ما کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و باید بیشتر دل به کار بدهیم.

منتظری افزود: قبول د ارم شاهین در این دیدار مستحق باخت نبود و بهتر از ما بازی کرد. بازیکنان ما در نیمه اول بازی را تمام شده می‌دانستند و شانس آوردیم که بازی بیشتر ادامه پیدا نکرد وگرنه حتما کار به تساوی کشیده می‌شد.

وی در پایان گفت: یکی از نقطه ضعف‌های استقلال این است که وقتی حریف حمله می‌ کند نمی‌توانیم روند بازی را تغییر دهیم و تاکتیک خودمان را به حریف تحمیل کنیم. به اعتقاد من این نقطه ضعف حتما باید برطرف شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم استقلال در روزی که مهاجمانی مثل میلاد میداودی و فرهاد مجیدی در زمین حاضر بودند هر 2 پنالتی بدست آمده آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران‌ (ایپنا)، گفت: قبول دارم که شاهین بهتر از استقلال بازی کرد ولی در نهایت تیمی که حرفه‌ای‌تر بود بازی را برد.

وی ادامه داد: استقلال 2 نیمه متفاوت در بازی با شاهین داشت. ما نیمه اول با برنامه بازی کردیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم باید از 2 گل زده محافظت می‌کردیم. شاهین هم بی‌محابا حمله می‌کرد و همین باعث شد استقلال در لاک دفاعی فرو برود.

آشوبی درباره مسائل داوری گفت: نمی‌دانم پنالتی‌های استقلال درست بود یا نه. این موضوع ربطی به من ندارد و من فقط وظیفه داشتم پنالتی‌ها را به گل تبدیل کنم. من اگر ببازم هم راجع به مسائل داوری حرف نمی‌زنم و این کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی افزود: اعتراض شاهینی‌ها به داوری طبیعی است. همیشه تیمی که می‌بازد به داور اعتراض می‌کند و شاهینی‌ها هم به دلیل باخت به داوری معترض بودند.

آشوبی در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی سوم هم برای استقلال بدست می‌آمد پشت توپ می‌ایستاد یا نه،‌گفت: من تمرینات اختصاصی برای گل کردن پنالتی انجام می‌دهم و همیشه از نظر روحی آماده پنالتی زدن هستم. اگر پنالتی سوم هم بدست می‌آمد قطعا خودم پشت توپ می‌ایستادم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداوودی مهاجم تیم استقلال كه در مقابل شاهین بوشهر گلی به ثمر نرساند،معتقد است: توقع از من بالا رفته است.


میداوودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: توقع ها از من بسیار زیاد است این مسئله مسئولیت را سخت می كند آن چیزی كه واضح و مشخص است، این است كه من یك بازیكن هستم و نمی توانم در هر بازی كار خاصی انجام دهم.

وی افزود: همه مهاجمان دنیا چنین حالتی را دارند و در برخی بازی ها شرایط خوبی وجود ندارد كه فرد بتواند گلزنی كند تا ستاره شود.

میداوودی تصریح كرد: به عنوان یك مهاجم دوست دارم همیشه گل بزنم؛ اما برخی اوقات این اتفاق نمی افتد.قرار نیست در همه بازی ها فقط گل بزنیم چون وظایف دیگری هم دارم.

مهاجم تیم استقلال اظهار داشت: استقلال به سه امتیاز بازی با شاهین نیاز داشت؛اما می خواستیم به دوره دوم برسیم كه البته گل شاهین همه چیز را به هم ریخت اما به زودی صدرنشینی را از آن خود می كنیم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امید رضا روانخواه هافبك تیم استقلال معتقد است: مسئولان و اعضای تیم شاهین بی‌جهت بازی را به جنجال كشیدند.


امید رضا روانخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشته و سه امتیاز بازی را كسب كردیم، سه امتیاز بازی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت چون می‌خواستیم با این برد، باخت به نفت را فراموش كنیم.

وی افزود: مسئولان و اعضای تیم شاهین اواخر نیمه اول قصد داشتند بازی را به جنجال بكشند و شرایط را تغییر دهند.

روانخواه تصریح كرد: به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند این مسائل اهمیت چندانی ندارد.

هافبك استقلال اظهار داشت: استقلل منطقی‌تر بود و آنها از شانس خود استفاده نكردند و به همین دلیل ما برنده شدیم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل شاهین شایسته پیروزی بوده است.

"بیژن کوشکی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: بازیکنان استقلال در بازیهای خانگی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا 3 امتیاز را کسب کنند و هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستند.

وی ادامه داد: استقلال در بازیهای خانگی محکوم به برد است. ما باید شاهین را شکست می‌دادیم و طبیعی بود که از 2 گلی که زدیم محافظت کنیم. شاهین هم بازی خوبی ارائه داد و تلاش زیادی کرد بازی را نبازد اما استقلال حرفه‌ای بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

کوشکی با اشاره به مسائل داوری دیدار استقلال و شاهین اظهارداشت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما نباید برد استقلال را زیر سوال ببرند. بازیکنان با تمام توان برای پیروزی جنگیدند و اینکه شاهین در دقایق پایانی حملات زیادی داشت کاملا طبیعی است.

وی درباره نیمکت‌نشینی خود در استقلال گفت: حتما نیاز استقلال این بود که من در دقایق پایانی وارد زمین شودم. هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی خوشحال نمی‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما اعتراضی هم به این موضوع ندارم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ‌ امید روانخواه هافبك شیرازی استقلال كه چند ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود، در دیدار با شاهین بوشهر برای اولین‌بار در تركیب ثابت استقلال قرار گرفت. او در مورد این دیدار و حاشیه‌هایش گفت‌وگویی اختصاصی را با خبرنگار سایت گل انجام داد و نكته جالب اینجاست كه تیمش را مستحق برد ندانست. حرف‌های این بازیكن را می‌خوانید.

*نظرت در مورد بازی چیست؟

فكر می‌كنم یك نیمه استقلال خوب بازی كرد و یك نیمه هم شاهین تیم برتر زمین بود. آنها در 30 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی كردند.

*استقلال مستحق برد بود؟

اگر بخواهیم به موقعیت‌های شاهین در دقایق پایانی فكر كنیم، باید بگویم كه استقلال مستحق برد نبود ولی خدا را شكر می‌كنم كه سه امتیاز را گرفتیم.

*در مورد داوری چه صحبتی داری؟

من كاری به این موضوع ندارم. به نظر من شاهین از این لطمه خورد كه در دقایق پایانی موقعیت‌هایش را از دست داد.

*خطای روی تو واقعا پنالتی بود؟

بله، شك ندارم كه پنالتی بود. بازیكن شاهین وزن خودش را روی من انداخت و بی‌احتیاطی كرد و داور هم درست پنالتی گرفت.

*فكر نمی‌كنی خطا روی فرهاد مجیدی بیرون از محوطه جریمه رخ داد؟

من 5 متر بیشتر با فرهاد فاصله نداشتم و این صحنه را به طور واضح دیدم. مجیدی درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و این پنالتی درست بود.

*قبول داری كه یك پنالتی هم برای شاهین گرفته نشد؟

باور كنید از آن صحنه دور بودم و نتوانستم به درستی تشخیص بدهم. ما در 30 دقیقه پایانی بد بازی كردیم و اگر بد نبودیم این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد.

*شنیده‌ای كه بازیكنان شاهین در رختكن گریه كرده‌اند؟

آنها خیلی زحمت كشیدند و من این را با چشم خودم دیدم. شاهینی‌ها حق دارند ناراحت باشند ولی آنها یك تیم بسیار قوی هستند و من قبل از بازی هم در مورد حمید استیلی و شاهین به طور كامل حرف زدم.

*قبول داری در هفته‌های اخیر از اشتباهات داوری سود بردید؟

در دنیا خیلی از تیم‌های مطرح بابت اشتباهات داوری و مسائل دیگر شانس می‌آورند ولی مطمئن باشید یك روز هم اشتباهات داوری به ضرر ما خواهد شد.

*از عملكرد خودت راضی هستی؟

من در سیستم 3ـ1ـ2ـ4 به عنوان مهاجم چپ بازی كردم و با این پست غریبه نبودم. البته توپ زیادی به مهاجمان نرسید ولی در مجموع همه چیز راضی‌كننده بود.

*راستی چرا وقتی فرهاد مجیدی در بین دو نیمه تعویض شد، تو بازوبند كاپیتانی را نبستی؟

به هر حال محمدی بزرگتر از همه بود و زشت بود كه در حضور او كاپیتان باشم.

*ولی معمولا در مورد كاپیتانی سابقه مهمتر از سن است؟

برای انتخاب كاپیتان‌های اول، دوم و سوم معمولا سابقه را مدنظر قرار می‌دهند ولی به نظر من بزرگتر بودن مهمتر از سابقه داشتن است. محمدی بزرگتر ما بود و به همین دلیل بازوبند را در اختیار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()

cache013last1676884124