اگر "هوار محمد" در تهران بود، خودم تنبیه‌اش می‌کردم/فدراسیون در ماجرای قطبی اشتباه کرد
نوشته شده توسط : alireza

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: از اول هم گفته بودم "هوار محمد" بازیکن بی‌انضباطی است. اگر او در تهران بود، خودم تنبیه‌اش می‌کردم و شانس آورده که با من روبرو نشده است.
ناصر حجازی رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران درباره دیدار با فولاد خوزستان از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دیدار با فولاد خوزستان یکی از سخت ترین بازی های استقلال در لیگ محسوب می شود و باید در این مسابقه به خواسته خودمان که کسب پیروزی است، دست پیدا کنیم. در بازی رفت به فولاد باخته ایم و برای این که فاصله مان با ذوب آهن اصفهان بیشتر نشود، باید فولاد را با هوادارانش شکست دهیم. برای این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما این دلیل نمی شود که به سه امتیاز فکر نکنیم.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوب و جوانی است که بازیکنان تاکتیک پذیری دارد و بازی در خوزستان همیشه سختی و دشواری های خاص خودش را دارد.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور دامادش در تیم فولاد تصریح کرد: سعید رمضانی بازیکن خوب و با اخلاقی است و اگر بتواند به استقلال گل بزند، خودش اعلام کرده که خوشحالی نمی کند. سعید یکی از نفرات کلیدی فولاد به شمار می رود.

حجازی که از ابتدا با جذب "هوار ملامحمد" به علت بی انضباطی‌هایش مخالف بود، درباره عدم حضور این بازیکن در تمرینات گفت: از اول هم گفته بودم "هوار محمد" بازیکن بی انضباطی است و باید قرارداد وی طوری تنظیم شود که نتواند بی نظمی های خود را تکرار کند، اما این قضیه در حال حاضر رخ داده است. اگر "هوار محمد" در تهران بود، خودم تنبیه‌اش می‌کردم و شانس آورده که با من روبرو نشده است. باشگاه قصد دارد اگر این بازیکن باز هم در تهران حاضر نشود، به فیفا شکایت کند.

حجازی در مورد این که فدراسیون فوتبال به دنبال جایگزین افشین قطبی است -آن هم در شرایطی که وی قرارداد دارد- خاطرنشان کرد: من کار فدراسیون را تایید نمی کنم و معتقدم وقتی با قطبی قرارداد دارد، نیازی نیست که به دنبال جایگزین وی باشند. بعد از جام ملت‌های آسیا باید کارنامه قطبی را مورد بررسی قرار داد و آن وقت درباره ماندن یا رفتن وی تصمیم گرفته شود. فدراسیون در ماجرای قطبی اشتباه کرد و نباید چنین رفتاری انجام می شد.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت فولاد گستر تبریز گفت: "لوکا بوناچیچ" زمانی که به تبریز آمد، حتی اسم بازیکنان را نمی دانست و نمی توان باخت به استقلال اهواز را گردن او انداخت. بوناچیچ در حال حاضر شناخت خوبی از نفرات پیدا کرده و امیدوار هستیم در هفته های آینده با کسب نتایج خوب دل مردم تبریز را شاد کنیم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1510
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: